عمومی

راه اندازی بیمارستان صحرایی در روستای نگل سنندج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، فرمانده مقاومت بیسیچ در سنندج روز پنجشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی ژنرال سردار حاج قاسم سلیمانی در روستا نگل وی توضیح داد: پزشكانی كه اعضای گروه جهادی قرارگاه عمار و گروه جهادی هستند نوشتن العباس وی در اقدامی خداپسندانه داوطلبانه به اردوی جهادی سه روزه در این اردوگاه رفت. کالاترزان شهر سنندج و محل استقرار در روستا نگل مرتب کردن بر اساس

سرهنگ حسن عسکری افزود: ماه گذشته جلسات متعددی در این زمینه برگزار کردیم و امروز شاهد افتتاح این بیمارستان صحرایی با مشارکت 70 پزشک بسیچ در کشور هستیم.

در روستای نگال ، سنندج ، یک بیمارستان صحرایی آغاز می شود

وی افزود: ما خوشحالیم که این گروه های جهادی تبلیغ جهادی می کنند و برای ارائه خدمات پزشکی رایگان به افراد بی بضاعت در این مناطق از تلاش خود خارج شده اند.

عباس قندورچی محمره رهبر گروه جهادی که در بیمارستان میدان روستا مستقر است نگل همچنین در این مراسم اظهار داشت: گروه نوشتن العباس در ایام مختلف سال ، او در مراسم کربلا و اربای وظایف پزشکی را انجام می دهد و در مناطق دور افتاده کشور نیز حضور دارند.

وی افزود: تمام فعالیت های این گروه رایگان است و پزشكان بسیچ از توزیع داروی رایگان به مردم منطقه با هزینه شخصی و برداشت پول كمك می كنند.

در روستای نگال ، سنندج ، یک بیمارستان صحرایی آغاز می شود

وی افزود: ما بسیار خوشحالیم که در کردستان هستیم و البته کردها در روزهای آینده شاهد وجود این گروه خواهند بود.

ماموست محمود مدرسی ، امام جمعه روستا نگل یکی از علمای مشهور اهل سنت کردستان در این مراسم در سوگ مرگ خمام خمینی (ره) از حضور این گروه جهادی در منطقه عزادار است. کالاترزان کام از تلاش های اورس برای ساخت این بیمارستان صحرایی قدردانی کرد.

در روستای نگال ، سنندج یک بیمارستان صحرایی راه اندازی می کند

وی افزود: بحث های خوب از بالاترین کیفیت برخوردار است و ما از همه کسانی که در این امر خداپسندانه سهیم بوده اند سپاسگزاریم.

.

دکمه بازگشت به بالا