اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی حوزه ورزش سنندج در بودجه ۱۴۰۲ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن اسکری شامگاه جمعه در دیدار با روسای هیئت های ورزشی و مسئولان نهادهای عمرانی شهرستان سنندج اظهار داشت: ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم را به آرش و برخی آشنا می کند. چالش ها و مسائل. حل شدنی هست.

فرماندار سنندج ورزش را رشته ای مهم و تاثیرگذار اعلام کرد و سپس به سخنان خود افزود: سرمایه گذاری در این حوزه باعث ارتقای سلامت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی از این مسئول خبر داد و گفت: در یارانه سال 1402 کمیته برنامه ریزی شهرستان سنندس حدود 11 میلیارد تومان برای این منطقه اختصاص داده است.

اسکری در ادامه سخنان خود کمبود حامیان مالی را یکی از مشکلات حوزه ورزش استان برشمرد و تصریح کرد: تولیدکننده و کارخانه بزرگ حامی در استان نداریم اما معدود شرکت هایی که وجود دارند باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند. مسئولیت اجتماعی حمایت.”

وی در ادامه سخنان خود گفت: جوانان مهم ترین قشر انسانی جامعه هستند که دشمن همواره برای آنها برنامه ریزی می کند. پیتو به همین دلیل باید ابتدا مشکلات و مشکلات جوانان را گرفت و با تمام توان مشکلات این قشر را حل خواهیم کرد.

میانجی به بحث انتخابات پرداخت و گفت: جامعه جوانان در انتخابات موثر است و حضور آنها باید در مشارکت پرشور دیگران نقش داشته باشد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه انتخابات تبلور دموکراسی است، گفت: حضور پررنگ و مشارکت گسترده در این مهم دشمن را ناامید خواهد کرد.

اسکری اعلام کرد: انتخابات پرشور برگزار می کند تا نمایندگان کار کنند و نسبت به مردم احساس مسئولیت کنند.

مسئولین هیئت های ورزشی و ورزشی شهرستان سنندک اعلام کردند که به گزارش کردستان سننداک پر از مهارت های ورزشی است و نمونه آن کسب مدارج عالی بین المللی و کشوری توسط ورزشکاران این شهرستان است. خط از ایران است، نبود اسپانسر برای حمایت از ورزش قهرمانی و اعزام تیم ها به مسابقات ملی و بین المللی، بی توجهی برخی مسئولان به ورزش، عدم حمایت شرکت های بزرگ استان از ورزش و عدم توجه به نگرش جوانان و آرزوهای آنان از مشکلات ورزش است و جوانان شهرستان سنندج به آن اشاره کردند.

دکمه بازگشت به بالا