ازبکستان قوی‌ترین حریف ماست

آفتاب نیوز:

تیم های ملی قطر و ازبکستان فردا (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تن تن مارکس سرمربی قطر در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: برای این بازی سخت آماده هستیم. ازبکستان قوی ترین تیمی است که با آن روبرو شده ایم.

وی همچنین گفت: بازیکنان ما خود را به خوبی آماده کرده اند. آنها مهارت های لازم را برای کسب آمادگی لازم دارند. بازی قبلی ما با ازبکستان سال ها پیش بود که همه اعضای هر دو تیم تعویض شدند. چیزی که می خواهم بگویم این است که می خواهیم بهترین خودمان را نشان دهیم.

سرمربی قطر گفت: تیم ما آمادگی خوبی داشته است. من به بازیکنان این فرصت را دادم که خودشان را ثابت کنند. توانستیم 9 امتیاز بگیریم و کمترین گل را به ثمر برسانیم. ما بازی های هوشمند و سریعی داریم. فکر می کنم بازی فیزیکی خواهیم داشت.

مارکس در پاسخ به این سوال که امید کم آنها به قهرمانی چه تاثیری بر تیمش با وجود مدافع عنوان قهرمانی داشته است؟ وی توضیح داد: من به همه نظرات احترام می گذارم. ما در یک چهارم نهایی هستیم اما نمی خواهم به بازیکنانم فشار بیاورم و فقط می خواهیم برنده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان کافی برای آماده سازی تیمش را دارد، گفت: من بازیکنانم را به خوبی می شناسم زیرا 6 سال در لیگ قطر مربی بودم. به همین دلیل تیم را به خوبی می شناسم و ساختار و هماهنگی آنها را می شناسم.

سرمربی قطر در نشست خبری پس از بازی عراق و اردن درباره اتفاقات ژسوس کاساس گفت: من نمی توانم دنیای مربیان را تغییر دهم. فشار رسانه ها سخت است. من وضعیت کاساس را درک می کنم.

دکمه بازگشت به بالا