ورزشی

اسکوچیچ و وضعیت بلاتکلیف تیم ملی/ بازی با ازبکستان برای فینال جام حذفی لغو می‌شود؟ 

تصمیمات جدید با بی احترامی بین تیم ملی و اسکوچیچ انجام شد و تحولات جدید در هفته های آینده دنبال خواهد شد.

به گزارش شیمیشی ، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته اند بازی های ملی در آسیا را تا پایان سال 2020 لغو کنند و از طرف دیگر تاکنون برای انتخابات جام جهانی 2022 در قطر و جام ملت های آسیا 2023. چین ، هیچ مورد جدیدی اعلام نشده است.

* حداقل شش ماه سرسختی در بازی های تیم ملی

این بدان معناست که پس از شش ماه بازی های کلیدی تیم ملی در این مرحله ، اسکوچیچ و تیم ملی ایران باید حداقل تا سال 99 99 منتظر یک دوره نامحدود باشند.
به دنبال لغو فیفا در سپتامبر ، اکتبر و فینال نهایی امسال (سه پنجره رسمی بازی های ملی 2020) ، فیفا و AFC در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها از پنجره اول فیفا در مارس 2021 یا در آوریل فکر کنید قرار خواهد داد

* آیا انتخاب رقابت محوری است؟

لغو مسابقات باعث می شود تقویم فوتبال بسیار باریک باشد ، زیرا سال گذشته ، یک سال قبل از جام جهانی ، وظایف تیم هایی که در هر جام سرکشی در جام جهانی شرکت می کنند مشخص خواهد شد ، اما این بار تیم ها در مرحله رقابت هستند. آخرین مورد حتی اعلام نشده است!
البته این احتمال وجود دارد كه سرانجام ادارات بین المللی فوتبال در مورد بازی اصلی به توافق برسند؛ تی در مسابقات بین المللی این باشگاه نبود.

* رویداد ملی Skocic و Timmill

کاپیتان کروات تیم ملی فوتبال در صورت پیشروی در مرحله سوم جام جهانی ، در ماه فوریه 1998 تمدید قرارداد 4 ماهه به او داده شد ، اما کرونا نیز برای این همیار و مسئولان فدراسیون با مشکلاتی روبرو شده است.

از زمانی که اسکوچیچ مقام را به دست آورد ، تیم ملی در اردو یا بازی رسمی رسمی حضور نداشته است و فرصتی برای حضور در تیم های ملی وجود ندارد. در این دوره رئیس جمهور تیم ملی حدود 4 ماه به خانه خود در کرواسی می آید و مدتی را صرف تماشای و تماشای بازی های باشگاهی در ایران می کند. در پی این واقعه ، امدادگران داخلی و خارجی با هم جمع شدند.

این اتفاقات به این معنی است که اسکوچیچ می تواند قرارداد خود را بدون بازی رسمی تا پایان سال 2020 و همچنین ماه هایی از سال 2021 امضا کند ، زمانی که وی حدود 5 میلیارد قطار دارد و پول زیادی نیز به هوادارانش اختصاص می یابد.

در اوایل قیام ، برخی فدراسیون ها – از جمله اروگوئه ، که قرارداد اسکار طبس را به پایان رساند – توافق ملی همکاران را برای جلوگیری از پرداخت حقوق به دلیل کمبود وقت فسخ کردند.

همچنین تنش هایی در ایران وجود دارد مبنی بر اینکه اسکوچیچ قرارداد خود را فسخ خواهد کرد ، که فدراسیون فوتبال با قاطعیت آن را انکار کرده است ، اما مشخص نیست که طرفین قرارداد جدید را چگونه امضا کرده اند و چگونه شریک زندگی هستند ، چرا هنوز Skochic داده نشده است.

هنوز مشخص است که حزب در ماه های آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا آنها می توانند کار خود را با هم ادامه دهند.

* آیا مسابقه مقدماتی با ازبکستان برگزار می شود؟

هنگامی که یک بازی رسمی وجود ندارد ، دیگر نیازی به تهیه و هزینه های اضافی نیست. در واقع ، بازی ها و اردوهای تمرینی برگزار می شود تا تیم ها برای بازی های رسمی آماده شوند.

با لغو مسابقات جام جهانی 2020 ، این سؤال پیش می آید که آیا فدراسیون مالیات های بهره را پرداخت می کند یا خیر.

بازی مقابل ازبکستان در حال حاضر برای 9 سپتامبر محفوظ است ، اما در هفته های اخیر فدراسیون از پایان دادن به بازی دوم تیم ملی امتناع ورزیده است ، این می تواند در بحبوحه عدم اطمینان نسبت به مسابقات رسمی باشد.

این امکان وجود دارد که فدراسیون به دلیل سفت و سخت بودن مسابقات باشگاه های این رقابت های ملی را رد کند تا به زودی جام حذفی به پایان برسد و تیم به زودی در فصل بعد آماده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا