ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه تیمهای سحاب به ۱۳۰ هزار گردشگر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از ارائه خدمات بشردوستانه و بشردوستانه به جوانان تیم سحاب برای 130 هزار گردشگر در سراسر کشور در نوروز خبر داد.

به گزارش شیمیشی، دکتر محمد گلفشان وی به فعالیت 2 تیم از اکیپ های سحاب در نوروز در مناطق پرخطر گردشگری و گردشگری اشاره کرد و گفت: انجام شود. کمک ها و خدمات بشردوستانه.» تیم های سحاب از آنها بهره مند شدند.

وی همچنین به استقرار تیم های سحاب در مناطق ضعیف و پرجمعیت مناطق ساحلی، گردشگری و فرهنگی اشاره کرد و گفت: خدمات امدادی، امنیتی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و محیط زیستی توسط تیم های سحاب ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری هلال احمر گل فشان، وی به فعالیت تیم های سحاب بر روی خودرو پرداخت و گفت: دادن تذکرات ایمنی به مسافران در خصوص نقاط خطرناک و نقاط خطرناک، مشارکت در پایش و ارزیابی سلامت مسافران نوروزی. ، نصب علائم هشدار ایمنی و امدادی فعالیت های پرخطر جاده ای و جاده ای، ارائه خدمات محیطی پیشگیرانه و اجتماعی و همچنین ارائه خدمات کمک های اولیه به مسافران از جمله فعالیت های اعضای جوان تیم سحر است.

گفتنی است، بیست و دومین مرحله طرح ملی خدمات انسانی سازمان جوانان به مسافران نوروزی از 25 اسفندماه 92 آغاز و تا 13 فروردین 92 ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا