ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین ماسک مو بعد از کراتینه مو

استفاده از ماسک مو کراتینه یک روش مراقبتی از موها، پس از کراتین کردن مو است. افراد با توجه به نوع موهای خود می‌توانند از انواع ماسک موهای خانگی و صنعتی متنوع استفاده کنند. برخی از خانم‌ها و آقایان جنس موهای وز، فر، مجعد و یا آسیب دیده دارند و تصمیم می‌گیرند موهای خود را کراتین کنند. کراتین یک ماده پروتئینی است که باعث صافی موها می‌شود. افرادی که کراتین موهای آنها کاهش یابد، موهای آنها خشک، بد حالت و وز می‌شود. بنابراین با کمک مواد شیمیایی می‌توان کراتین را در اختیار موها قرار داد تا صاف و درخشان شوند. ، به خصوص ماسک مو کراتینه، یکی از روش‌های محبوب و رایج برای حفظ حالت و شادابی موها است. ما در این مقاله بصورت تخصصی به شما یاد می‌دهیم چرا باید از ماسک مو کراتینه استفاده کنید سپس بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده را نیز معرفی می‌کنیم.

چرا باید از ماسک موی کراتینه استفاده کنیم؟

در کنار اقداماتی که برای مراقبت از موهای کراتینه باید انجام داد، استفاده از ماسک مو کراتینه نیز توصیه می‌شود. حال چرا؟ اما آیا تنها موهای کراتینه می‌توانند از این ماسک مو استفاده کنند؟ بهترین ماسک مو بعد از کراتینه کردن چیست؟ پس از کراتینه کردن، موها زیبا، صاف و مرتب می‌شوند اما مراقبت و نگهداری از موهای کراتین شده از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که گفتیم برای کراتین کردن موها از مواد شیمیایی خاصی استفاده می‌شود که این مواد در جهت صاف کردن موها به کار می‌روند. استفاده از این مواد شیمیایی، روغن طبیعی موها را از بین می‌برد و برای جبران روغن از دست رفته موها، توصیه می‌شود بعد از شستن موها با شامپوی مناسب از ماسک‌های مو دارای کراتین استفاده شود. درواقع تمامی افراد حتی کسانی که موی کراتین شده ندارند، می‌توانند از ماسک مو کراتینه استفاده کنند.

  • هدف اصلی استفاده از ماسک مو، آبرسانی به بافت مو است تا قدرت ترمیم تارهای مو افزایش پیدا کند.
  • ماسک‌های مو کراتینه معمولا حاوی ترکیبات مفیدی مانند هیالورونیک اسید، سرامید، روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده هستند. این مواد در احیاکنندگی تارهای مو، صاف و نرم شدن آنها نقش موثری دارند.
  • مزیت دیگر استفاده از ماسک‌های مو این است که انواع مختلفی از منابع مغذی که ساقه و ریشه مو برای رشد و تقویت به آن نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می‌دهد. پروتئین ، ویتامین E و روغن‌های طبیعی، از جمله ترکیباتی هستند که با استفاده از ماسک‌های مو کراتینه به طور مداوم می‌توان آنها را در اختیار موها قرار داد.

بهترین ماسک موی کراتینه ایرانی

امروزه افراد زیادی علاقه به کراتین کردن موهای خود دارند. بنابراین استفاده از ماسک مو کراتینه برای مراقبت هرچه بیشتر از موها برای آنها ضروری است. برندهای مختلف ایرانی مانند نئودرم، سریتا بیوتی، مای، شون و… ماسک‌های مو متناسب با موهای کراتین شده و آسیب دیده تولید کرده‌اند. اما قطعا انتخاب بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده میان این همه برند می‌تواند انرژی زیادی از شما بگیرد، کدام برند بهتر است؟ مزیت محصولات ارایشی ویتابلا  ایرانی قیمت مقرون به صرفه بودن آنها است. همچنین محصولاتی که در کشور تولید می‌شوند، متناسب با آب و هوای افرادی است که در ایران زندگی‌ می‌کنند. بنابراین خرید محصولات مراقبت از مو ایرانی یک انتخاب مناسب و خوب برای داشتن روتین مراقبت از مو است. در ادامه به معرفی سه محصول ایرانی برای موهای کراتینه شده معرفی می‌شود:

ماسک مو کراتینه بیول برای موهای خشک و آسیب دیده ماسک مو کراتینه بیول برای موهای خشک و آسیب دیده همانند یک معجزه عمل می‌کند و حس خوشایندی را به موهای شما می‌‌بخشد. ماسک مو کراتینه بیول، محصول ایران است و با استفاده از فرمولاسیون آلمانی در ایران ساخته می‌شود. این محصول حاوی عصاره جوانه گندم است که مانع از ریزش شدید مو می‌شود و به رفع شوره سر نیز کمک به سزایی می‌کند. نکته قابل توجه که بسیاری از کاربران به آن اشاره کردند، مقرون به صرفه بودن محصول با در نظر گرفتن حجم و درصد موثر بودن آن است. بنابراین اگر یک ماسک مو کراتینه می‌خواهید که علاوه بر قیمت مناسب، حجم قابل قبولی داشته باشد؛ پیشنهاد ما خرید کرم ویتابلا برای موهای خشک و آسیب دیده است. از دیگر ویژگی‌های مهم بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده، برند بیول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی ویتامین های A ,E ,B
  • حاوی املاح معدنی منیزیم و سلنیوم
  • تقویت کننده و افزایش حجم موها
  • افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری تارهای مو

ماسک موی کراتینه سریتا بیوتی برای موهای کراتینه، دکلره و … ماسک مو کراتین ویتابلا  دارای فرمول منحصربه‌فرد به منظور رطوبت‌رسانی به ساقه‌ها و تارهای مو است. برای داشتن موهایی درخشان، صاف و براق باید ساقه‌های مو سالم باشند که استفاده از ماسک موی سریتا بیوتی این ویژگی‌ها را به مو می‌دهد. این ماسک مو حاوی ترکیب مهم کراتین است که باعث ترمیم ساقه مو و نرم شدن تارهای مو می‌شود. این محصول فاقد سولفات است و مناسب استفاده برای موهای خشک است. آرژنین موجود در این محصول نیز رطوبت‌رسانی به ساقه و تارهای مو را سبب می‌شود. همچنین به کاهش اثرات منفی ترکیبات شیمیایی ناشی از دکلره کردن، رنگ کردن و… کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های مهم بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده، برند سریتا بیوتی عبارتند از:

  • بدون سولفات و پارابن
  • حاوی پروویتامین B5
  • نرم کننده و آبرسان
  • ابریشمی و لطیف کردن موها
  • رفع موخوره و شکنندگی موها

ماسک مو کراتینه نوتریسل نئودرم برای موهای فر، آسیب دیده و … ماسک موی کراتینه نئودرم، حاوی ترکیب جدیدی به نام روغن مورینگا است، این روغن سرشار از ماده معدنی روی است. از ترکیبات مهم ماسک مو کراتینه نئودرم می‌توان به روغن آرگان، کراتین، بیوتین و پروتئین سویا اشاره کرد. با بررسی دقیق‌تر دریافتیم این ماسک مو دارای خواص محافظتی و ضدالتهابی است که باعث مرطوب شدن موها، درخشندگی و افزایش نرمی موها می‌شود. ماسک مو کراتینه نئودرم علاوه ‌بر افرادی که موهای کراتین شده دارند، به افراد با موهای رنگ شده، فر و آسیب دیده نیز پیشنهاد می‌شود. می‌توان گفت برند نئودرم توانسته است یکی از بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده را تولید کند. برای استفاده از این محصول، پس از شستن موها، 1 تا 2 دقیقه، ماسک را روی تارهای مو مالش دهید و سپس آبکشی نمایید. برخی از ویژگی‌های مهم بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه شده، برند نئودرم عبارتند از:

  • فاقد سولفات
  • فاقد پارابن
  • تحریک رشد و افزایش درخشندگی موها
  • افزایش حفاظت و نرم شدن موها به دلیل وجود پروتئین سویا

بهترین ماسک موی کراتینه خارجی

برخی افراد ترجیح می‌دهند بهترین ماسک مو کراتینه خارجی را در روتین مراقبت از مو خود قرار دهند. محصولات خارجی به طور معمول از قیمت‌های بالاتری برخودار هستند اما کیفیت آنها در صورت اورجینال بودن، تضمین شده است. بنابراین اگر انتخاب شما ماسک‌های مو برندهای خارجی است، می‌توانید از فروشگاه ما، مدینیوم خریداری کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. ماسک مو کراتینه ترزمه- کنترل موخوره و وز مو تا 48 ساعت ترزمه یکی از برترین برندهای معروف دنیا در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو است که در ایران نیز یافت می‌شود.

ماسک مو کراتینه ترزمه دارای خواص بسیار زیادی است که می‌توانیم به تقویت و درخشان کننده مو، رفع مو خوره و وز مو و ترمیم مو اشاره کنیم. این محصول حاوی کراتین هیدرولیز شده و روغن مارولا است. تمامی ترکیبات این ماسک مو در کنار یکدیگر در ابریشمی شدن و افزایش درخشندگی موها موثر هستند. نه تنها افراد دارای موهای کراتینه بلکه افرادی که دارای موهای رنگ شده هستند نیز یکی از متقاضیان خرید ماسک مو کراتینه ترزمه هستند. این ماسک مو می‌تواند وز و موخوره تارهای مو را از 48 تا 72 ساعت کنترل کند. از دیگر ویژگی‌های این ماسک مو کراتینه صاف کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد موهای بسیار نرم، سبک و کاملاًطبیعی
  • سهولت در شانه کردن و سشوار کشیدن موها
  • قابل استفاده در حمام
  • صاف و یکدست شدن تارهای مو

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا