آغاز برنامه‌ریزی اورژانس برای اربعین ۱۴۰۳ / تقدیر از تکنسین‌های اورژانس با سفر عتبات

رئیس اورژانس کشور از آغاز طرح ارائه خدمات بهداشتی و کمک رسانی به زائران اربعین در سال 1403 خبر داد.

به گزارش شیمیشی، جعفر میادفر در حاشیه بازدید نیروهای اورژانس فعال در مراسم اربعین به معظم له گفت: از ابتدای مراسم اربعین یکی از فعال ترین نیروهایی که در این امر حضور داشتند پرسنل اورژانس کشور بودند اما بر اساس قانون و مقررات جاری، دامنه عملیات اورژانس در داخل کشور بوده و صدها پرسنل اورژانس امکان زیارت قبور را نداشتند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف ارزیابی عالی از زحمات همکاران در سراسر کشور، سفری دو روزه به نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین را برای این عزیزان در نظر گرفته ایم. امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و به ویژه زائران امام حسین (ع) و به ویژه در مراسم بزرگ اربعین باشیم.

رئیس اورژانس کشور همچنین از آغاز هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی اربین 1403 خبر داد و گفت: با اتمام راهپیمایی اربین 1402 از تمامی یگان هایی که در این هیئت حضور داشتند گزارش درخواست کرده ایم. بر اساس اقدامات آنها و اولین دیدار سران اورژانس کشور در مهران، بزرگترین خروجی کشور برای مراسم اربعین است.

میادفر با بیان اینکه در این جلسه اقدامات انجام شده در ماموریت اربعین مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت، گفت: همچنین با شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی مراسم اربعین در سال 1403، امیدواریم در سال آینده اورژانس کردستان انجام شود. منطقه. کشور خدمات بهتری به زائران عزیز ارائه خواهد کرد و این رسالت بزرگ بیشتر در ایمنی و سلامت انجام خواهد شد. البته خوشبختانه در مراسم اربعین در سال 1402 با اقداماتی که انجام شد کمترین موارد و بیماری در بین زائران مشاهده شد و در معدود مواردی که اتفاق افتاد کمک های سریع و موثر صورت گرفت. از تمامی عزیزانی که در این بخش فعال هستند تشکر می کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا