آزادراه ساوه همدان چهار قربانی جدید گرفت

شیمیشی / مرکزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ساوه گفت: ریزش خودروی لیفان در بزرگراه ساوه – همدان چهار کشته و چهار زخمی برجای گذاشت.

به گزارش شیمیشی ، بهرام صیدی با اعلام این خبر گفت: امروز ، 13 خرداد ، ساعت 18:07 ، واحد ارتباطات و اورژانس شهرستان ساوه از واژگونی خودروی لیفان در بزرگراه ساوه- همدان ، 35 کیلومتری همدان خبر می دهد. ه.

وی افزود: برای کمک به مصدومان این حادثه بلافاصله تیم های عملیات اضطراری ریا سیلجرد ، شهرک صنعتی کاوه ، نوبران ، غرق آباد و تیم امداد و نجات هلال احمر با راهنمایی کارشناس ارتباطات اضطراری ساوه و عملیات اورژانس به محل حادثه اعزام می شوند.

وی گفت: تیم های واکنش اضطراری بلافاصله پس از آزادی مجروحان از این حادثه اقدامات فوری و اورژانس پیش بیمارستانی را انجام می دهند.

صیدی افزود: هر چهار مصدوم این حادثه تحت نظارت مداوم تیم های واکنش اضطراری به بیمارستان مودح مدرس ساوه منتقل شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه دلخراش رانندگی چهار مسافر لیفان بر اثر شدت جراحات در لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست دادند.

سرانجام صیدی گفت: رانندگی با سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند از بروز چنین حوادث آزار دهنده ای جلوگیری کند.

به گزارش شیمیشی ، بزرگراه ساوه – همدان یکی از جاده های پرتردد در استان مرکزی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا