آرای تک‌تک مردم در امنیت کشور تاثیرگذار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یونس سلمانی عصر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان درزور مدیران تجهیزات اعلام کردند. چه زمانی به ویژه در خصوص اتمام پروژه های دهه فجر و اخذ وام ها.

فرماندار شهرستان دیر نیز گفت: شهرستان دیر دارای بالاترین سطح پروژه های دهه فجر از جمله جاده وفاق، مرکز بهداشت عمومی است. بردخونمرکز آموزش فنی و حرفه ای جنوب کشور، جاده جاشاکجاده آبادان قبل از چهارراه5 کیلومتر از ابتدای جاده ساحلی بردخون و پروژه های بسیار خوبی در حوزه بندری داریم.

وی تاکید کرد برای مهمترین وظیفه ما در سال جاری انتخابات است که تنها با وحدت و اتحاد امکان پذیر است و گفت: از اول انقلاب تاکنون انتخابات همیشه مهم بوده است. چه زمانی به آن دست می گویند. چه رابطه ای بین بین المللی و حضور انسان در محاسبات درونی و بیرونی نقش داشته است. صدا نیز در امنیت کشور موثر است.

سلمانی وی ادامه داد: اقدامات همه مدیران باید در جهت جلب رضایت مردم باشد تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی همچنین تاکید کرد که تمامی ادارات باید در بالاترین سطح با هیات اداری و نظارت همکاری کنند و اداراتی مانند برق و مخابرات نیز شرایط لازم را برای مراکز رای گیری فراهم کنند.

فرماندار دیرزور تاکید کرد برای کرسی های ما بهای خون شهداست و تاکید کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای شهرستان انجام دهند.

با تشکر از برگزار کنندگان تشریفات وی در مراسم تدفین شهدای گمنام در سطح شهرستان یادآور شد: هر زمان که کشور با مشکل و گرفتاری مواجه می شد بوی حضور شهدا همه چیز را تغییر می داد.

فرماندار دیرزور اطلاعاتی در مورد این حادثه تروریستی داد راسکگفت: اختیارات فرجا مجاهدین آنها تلاش می کنند امنیت کشور را تامین کنند. ما باید قدر این شهدا را بدانیم و امیدوار باشیم که تروریست ها هر چه زودتر به سزای اعمالشان برسند.

دکمه بازگشت به بالا