فرهنگ و هنر

قول و قرارهای مونسان با سیدحسن خمینی

وزیر میراثفرهنگی گردشگری صنایعدستی اوباما در راه اندازی ثابت بازخورد صنایع, موزه ها و مجموعه های جدید جهت گردشگری است مایر. زندگی امام خمینی (ره) است که تعهدات داده شده است.

به گزارش شیمیشی به نقل از وزارت میراث فرهنگی, گردشگری, هنر, من مونسان-وزیر میراثفرهنگی گردشگری صنایعدستی از این نشست بیان کرد:” وزارت امکانات منحصربهفردی در همان زمان عملکرد مالی و همچنین یک تابع از فرهنگ اجتماعی است. برای هر کشور در نظر هویت لوله بالا میراثفرهنگی وجود ندارد و ایران در شرایط کار. آن را می گوید نهم در جهان هستند.

او در صنایعدستی گفت: این هنرصنعت ، مظهر هویت. آثار ناملموس ما نمایش توابع اقتصادی و شغل و پایداری بالا است.

مونسان موقعیت گردشگری در ایران گفت: در جهان برای ۱۰ شغل یک شغل متعلق به این توریست این نشان از ظرفیت بالای این منطقه است. در کشور ما با ظرفیت های تاریخی و طبیعی منحصر به فرد توسعه با کوچک می تواند به نفع از بالا از کسب و کار به دست آورد و بخش خدمات برای ایجاد یک بزرگ گسترش دهد.

وی ادامه داد: با توجه به آسیب بزرگی است که شیوع کرونا به بخش گردشگری وارد کرد بسیاری بر این باورند که جبران این ضرر به مدتزمان بسیار مورد نیاز است. اما اعلام کنیم چرا که ما در تعطیلات در ماه ژوئن شاهد رونق گردشگری داخلی و ما یک مشکل است. این نشان از انعطاف پذیری بالا در این زمینه وجود دارد.

وزیر میراثفرهنگی گردشگری صنایعدستی در ادامه به طرح تجاریسازی صنایعدستی اشاره کرد و افزود: ما به دنبال ایجاد یک بخش جدید در این زمینه برنامه صنایعدستی برنامه های کاربردی و ایجاد بازارهای آغاز-ما تعدادی از جلسات در این زمینه است که در آن ایجاد شد. این جریان در کشور بهراه و کنترل استفاده از صنایعدستی در خانه های ثروتمندان با استفاده از ظروف مسی در رستوران های این کشور به دلیل آن را نشان می دهد بیداری صنایعدستی در کشور است.

مونسان با اشاره به صادرات ۳۷۲ میلیون صنایعدستی در. اظهار داشت: این میزان لوله, گمرک, کشور, گرفته, و هر چیزی در حدود دو برابر آن را به عنوان به خوبی به عنوان چمدانی صادر شده است. پیش بینی برای صادرات ایالات متحده در اولین مرحله از یکمیلیون دلار بعدی ۲میلیون دلار است که برای کار با بسته بندی و طراحی مهم آن را محقق خواهد شد.

مجموعه ای از بازخورد صنایعدستی حرم امام خمینی (ره)

معاون صنایعدستی که در این نشست حضور داشت گفت: بر اساس آنچه که شما برای درخواست در حال حاضر بازخورد مداوم صنایعدستی و سوغات با استفاده از المانهایی که زندگی از امام به توصیف در آماده سازی است.

راه اندازی این موزه با بیش از ۲۰۰۰ اثر حرم امام خمینی (ره)

معاون میراثفرهنگی در راه اندازی موزه شماره ۲ به جای معبد به ارائه توضیح پرداخت و برای اضافه کردن به راه اندازی موزه شماره ۲ نقل قول تخصیص اعتبار در هفته گذشته به آن را با انجام این مهم تا پایان سال فاز اول این موزه آغاز خواهد شد. با توجه به پتانسیل بالای حصار پیام امام است که می تواند دنیا را به نمایش در موزه محلی برای بازدید کنندگان خارجی را تبدیل به دین خود.

طالبیان افزود: اگر چه ۴میلیون اثر موزه های کشور ۴۰۰هزار اثر در مخزن موزه ملی منطقه ای و بین المللی و پتانسیل رسانه ها ۲ تا ۳هزار اثر در موزه شماره ۲ وجود خواهد داشت.

اماکن منسوب به امام خمینی (ره) به سمت جدید گردشگری

معاون گردشگری همچنین اظهار داشت: در این طرح تحقیقاتی اماکن منسوب به امام خمینی (ره) در قم و نجف ، جماران مقدس است و او آن را انجام می دهند و با این که سند توسعه گردشگری در مکان های مورد نیاز به مجموعه ای از مسیرهای توریستی کشور اضافه خواهد شد.

معاون توسعهمدیریت وزارت میراث فرهنگی, گردشگری, هنر با ارائه توضیحاتی در مورد ماهیت شرکت گفت: یک دفتر در محدوده جغرافيايي هر گوشه و گوشه ای از ایران منوط به نظارت و مدیریت و غیره. توانبخشی و نگهداری دفاتر میراثفرهنگی گردشگری صنایعدستی آن است. ما امیدواریم که که سفیران فرهنگی خوبی برای نشان دادن فرهنگ کشور است.

ایران حضور وزارتخانه ها از میراثفرهنگی گردشگری صنایعدستی دائمی نمایشگاه صنایعدستی ، کارگاه سرامیک, کاشی, زریبافی ، بازیگران در. قلمزنی و غیره. میناسازی ، انجیر., هنر طراحی, سنتی, سنتی خاتمسازی ، سازسازی سنتی کارگاه های چوب, دانشکده, هنرهای, سنتی, برای دیدن روستا و بازدید عبدالمجید شریفزاده-مدیر موسسه هنرهای سنتی-با این نسخهها کار در حال حاضر و فعالیت های موسسه و کارگاه های آموزشی ارائه توضیحاتی پرداخت.

در این دیدار بیش از حد هنرمندان از استانهای ایران است. شهر و غیره. ایتالیا. شهر טיוואןasia. د, com, تهران حضور داشتند به ساخت طلا و جواهر, سنتی, نقاشی روی چوب, نقاشی های لاکی فرش و غیره. انگشترسازی سیاهقلم., الگوی گوهرتراشی مشغول بودند به خصوص هنر خود توصیف بود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا