آتش‌سوزی یک گاراژ در حوالی میدان خراسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از آتش سوزی یک گاراژ در میدان خراسان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با شیمیشی. وی در این خصوص گفت: امشب ساعت 21:18 در محدوده میدان خراسان، ابتدای خیابان ژاوران، حادثه آتش سوزی رخ داد و به سامانه 125 هشدار داده شد و پس از آن آتش نشانی 5 ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده شد. به همراه تجهیزات اطفای حریق و تانکرهای آب و … به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از پنج دقیقه اولین گروه از آتش نشانان در محل حاضر شدند، تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشخص شد که آتش از گاراژی که دارای کارخانه و انبار بوده و مربوط به استفاده از رنگ است، شروع شده است. صنعت و با مساحتی حدود 1500 متر مربع و قطعات آن. بر این اساس نیروهای آتش نشانی از چند طریق عملیات خود را برای اطفای حریق آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از مهار آتش سوزی خبر داد و گفت: آتش نشانان در محل حاضر هستند و عملیات اطفای حریق ادامه دارد. این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

ملکی درباره جزئیات تکمیلی این حادثه به شیمیشی گفت: محل حادثه گاراژی بود که تعدادی کابینت و مملو از مواد قابل اشتعال از قبیل ظروف رنگ، حلبی، پشم شیشه بود. و غیره.

این افسر با بیان اینکه در اطراف این محل پمپ بنزین وجود داشت، گفت: این سوال حساسیت عملیات را افزایش داد اما خوشبختانه آتش نشانان توانستند از گسترش آتش جلوگیری کنند و پس از دقایقی آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند. .

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه هم اکنون عملیات آتش نشانان در این منطقه به پایان رسیده است، گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی و اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا