مهاجری: مجتبی حسینی با حداقل‌ها کارهای بزرگی می‌کند/ از حضور هوادارانمان خوشحالم

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: اگر در بازی با پبکان اشتباهات خود را کم کنیم می توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

به گزارش شیمیشی، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم طبق روال دو هفته پیش فوتبال خوبی ارائه کنیم. پیکان هم تیمی مستعد با کادر فنی خوب و جوان است. مجتبی حسینی در فوتبال ایران ثابت کرده که تیم هایش فوتبال خوبی ارائه می دهند و با کمبودها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. این تیم هفته گذشته مات و مبهوت بود و این نتیجه از ارزش پیک ها نمی کاهد، بلکه کار ما را سخت می کند.

وی ادامه داد: نوع فوتبال پیکان تا حدودی شناخته شده است و بازیکنان خود را برای شرایط این بازی آماده کرده ایم. اگر خطاهای خود را کاهش دهیم، می توانیم از شرایط هاست استفاده کنیم. ما به این امتیازات خیلی نیاز داریم و روزهای سختی در انتظارمان است. به نظر من در دو هفته اول پیروز شدیم و امیدوارم با تمام قدرت و تلاش فردا نتیجه خوبی بگیریم. اگر به بازی هفته گذشته فکر کنیم قطعا نتیجه بازی فردا را که باید متمرکز و متحد باشیم از دست می دهیم.

مهاجری گفت: امیدوارم فردا روز خوبی برای ما و هوادارانمان باشد و خوشحالم که هواداران ما بعد از مدت ها به ورزشگاه می آیند. در هفته اول به راحتی از حق میزبانی محروم شدیم. امیدوارم هواداران ما هم متواضع باشند و هدفشان فوتبال مسجد سلیمان باشد و این چالشی باشد که هواداران، بازیکنان و باشگاه می توانند نتیجه خوبی بگیرند. امیدوارم فردا در اولین بازی این اتفاق خوب برای ما بیفتد و تشویق آنها انگیزه ای مضاعف برای بازیکنان ما باشد تا نتیجه لازم را مقابل پیکان کسب کنند.

وی در نهایت گفت: همه بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار دارم و از تمام توانایی های فنی خود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا