دستگاه های تشخیصی پزشکی موردنیاز بیمارستان سلماس تامین می شود

شیمیشی/ آذربایجان غربی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تجهیزات لازم بیمارستان سلماس مانند ام آر آی و همچنین تامین نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شیمیشی، دکتر بهرام عین الهی امروز 30 اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان غربی به ضرورت بازسازی سلماس فعلی توجه کرد. بیمارستان و گفت: 350 میلیارد وام پرداخت شد. برای بیمارستان در حال ساخت سلماس.امروز 6 ماه دیگر با پیمانکار بحث کردیم، اگر پروژه ای پیشرفت قابل توجهی نداشته باشد، قطعا پیمانکار و مجری این پروژه تغییر خواهند کرد، زیرا در حال حاضر دلیلی برای به تعویق انداختن آن وجود ندارد. . . روند اجرای این پروژه با تامین اعتبارات باید از نماینده محترم که پیگیر بسیار پروژه بیمارستان هستند نیز تشکر کرد.

وزیر بهداشت همچنین گفت: تجهیزات لازم بیمارستان سلماس مانند ام آر آی و همچنین تامین نیروی انسانی نیز در دستور کار قرار گرفت و انشاءالله در آینده نزدیک شاهد تحول در این زمینه باشیم.

وی افزود: دانشکده پرستاری سلماس امسال باید پذیرش دانشجو داشته باشد و به سوالات روخوانی توجه ویژه شود.

عین الهی گفت: بسیاری از مسائل و موضوعاتی که در این بازدید مطرح شد در واقع حاصل جنگ با جهان سرافراز است چرا که بعد از گذشت 8 سال از دفاع مقدس هنوز جنگ تمام نشده و امروز جنگ اقتصادی وجود دارد. . بسیار سخت تر و سخت تر از جنگ های دیگر است.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی مستقیماً مشکلات مردم را می شنود و می بیند و به طور مستقیم در بین مردم حضور دارد، گفت: قبلاً سیستم توزیع کمک ها عادلانه نبود و با تدابیر ویژه دولت در تلاش هستیم تا کمک ها را تامین کنیم. منابع با عدالت برای مردم.”

وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز دشمن مردم را هدف قرار داده است، گفت: وی گفت: امروز وضعیت ایران در برابر کرونا بهتر از اروپا و آمریکا است و این نشان از قدرت ایران و مردم ما دارد. کمبود فرصت در مقایسه با کشورهای اروپایی امروزی.

عین الهی افزود: وزارت بهداشت در تلاش است تا همه مردم را بیمه کند و در این راستا بیش از 5 میلیون نفر در هفته گذشته تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و امروز مردم به راحتی می توانند بیمه سلامت رایگان داشته باشند.

وی افزود: پیری امروز مردم یک فاجعه است و رهبر مهم انقلاب نیز دغدغه آن را دارند و شایسته است با تدابیر ویژه اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تاریخ هویت مردم یک منطقه را می دهد، گفت: منطقه سلماس دارای سابقه و هویت والایی است و نشان دهنده شخصیت مردم این منطقه است به ویژه این شهرستان 727 سال را وقف انقلاب کرده است. نشان می دهد. شجاعت و دلاوری مردم سلماس ..

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا