آمار کرونا اصفهان ۱۰ اردیبهشت اصفهان

آمار کرونا اصفهان 20 اردیبهشت، اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته 66 نفر وارد اماکن دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

پژمان عقدک در گفت و گو با خبرنگار شیمیشی در اصفهان، آخرین آمار ابتلا به بیماری عروق کرونا قلب در استان اصفهان (به استثنای استان‌های کاشان و آرانوبیدگل) بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون یک میلیون و 458 هزار و 174 مورد تایید شده و مشکوک به ابتلا به کرونا در استان اصفهان به غیر از استان‌های کاشان و کاشان و … آرانوبیدگل موجود است. شناخته شدند.

وی افزود: در این مدت کل مبتلایان به بیماری عروق کرونا قلب در استان 488 هزار و 287 نفر و در 24 ساعت گذشته تعداد موارد غربالگری (احتمال ابتلای بیماران) 692 نفر و تعداد موارد مثبت بوده است. واضح. در 24 ساعت گذشته 66 بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گفت: از ابتدا تاکنون 205 هزار و 23 نفر و در 24 ساعت گذشته 39 نفر وارد شده اند.

آگدک بابیان اینکه در حال حاضر علاوه بر کاشان و آرانوبیدگل 197 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا در بیمارستان های استان اصفهان تحت درمان هستند، گفت: از این تعداد 27 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی در خصوص بهبود آمارهای عمومی از ابتدا تا کنون، گفت: در 24 ساعت گذشته 138 هزار و 525 نفر از کرونا بهبود یافته و 33 بیمار نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره آمار فوتی ها نیز گفت: در استان اصفهان (به جز کاشان و آرانوبیدگل) تاکنون در مجموع 11 هزار و 667 نفر و 6 هزار و 685 نفر مشکوک به فوت در کرونا هستند.

عقدک بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته در استان اصفهان (به جز کاشان و آرانوبیدگل) یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و هیچ موردی فوت مشکوک به ویروس کرونا ثبت نشده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا