تجلیل از ۳۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، به مناسبت سی و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، ضیافت روضه خوانی و تجلیل از نیروهای بازنشسته این دانشگاه برگزار شد. حضور چند تن از مقامات سابق احمد اکبری معاون اداره کل آموزش و پرورش و معارف اسلامی خراسان رضوی، نماینده دولت در دانشگاه های این شهرستان، تعدادی از مسئولان، کارکنان و معلمان شهرستان کاشمر گرد هم آمدند.


بیشتر بخوانید:

مروری بر عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه ترشیزه قدیم


سید محمد جواد موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با تبریک سی و دومین سالگرد تاسیس این دانشگاه به کارکنان، معلمان و دانشجویان گفت: در تاریخ 26 فروردین ماه سال 90 فعالیت حوزه را آغاز و فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت در این زمینه». آموزش ابتدایی) با انتقال 44 دانش آموز به ساختمان استیجاری.

37 اقامتگاه دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر تجلیل شد

وی افزود: در این مدت 400 مترمربع فضای استیجاری به بیش از 50 هزار متر مربع فضای آموزشی خانه و املاک تبدیل شده است و حضور 16 هزار دانشجوی این واحد دانشگاهی در نقاط مختلف کشور مایه مباهات است. ” دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هم اکنون دارای 42 عضو هیأت علمی تمام وقت، 110 عضو هیأت علمی، بیش از 2700 دانشجو در بیش از 50 رشته فعال از مقطع کارشناسی تا دکتری، کتابخانه ای با 55000 جلد کتاب تخصصی و مجموعه بزرگی از آنها است. آزمایشگاه ها و کارگاه های اسلحه سازی به یک مرکز علمی بزرگ و معتبر در منطقه باستانی ترشیش تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: واحد دانشگاهی کاشمر در کنار میدان معنوی و گلزار شهدای سه شهید گمنام با امکانات رفاهی و آموزشی از جمله سه اردوی دانشجویی خواهر و برادر در مجموعه دانشگاه و با زمین های سرسبز زیبا است. دارای ظرفیت بیش از 750 دانش آموز.. سالن های ورزشی مجهز، چمن، سلف سرویس، فر و غیره.

جواد موسوی گفت: معلم و مهمانسرای شهید مطهری در طول یک سال پذیرای اساتید و همکاران واحدهای دانشگاهی بوده و مفتخریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته ایم گامی ارزنده در جهت ارتقاء و ارتقاء کشور برداریم. علم و فرهنگ و علم.» پدر. پاسخ بسیاری از جوانان با استعداد را می دهیم.

37 اقامتگاه دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر تجلیل شد

رئیس واحد کاشمر تصریح کرد: در این سال ها ارتباط خوبی با مسئولین، نهادها و سازمان های شهرستان وجود داشته و به دلیل وجود مرکز توسعه، تحقیقات کشاورزی، انجمن های علمی در زمینه های مختلف و غیره. آماده همکاری بیشتر با مدیران شهری و مراکز تحقیقاتی، صنعتی و کشاورزی هستیم.

وی گزارش عملکرد سال گذشته و سال جدید را در حوزه های مختلف ارائه کرد.

مشاور معاون آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز در سخنانی کوتاه سالروز تاسیس این دانشگاه را گرامی داشت و گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

این آیین با اجرای برنامه های متنوع ترانه و نماهنگ و قرائت اشعار مهدی شاعر به عشق همراهان بازنشسته اش که به مناسبت بازنشستگی وی ساخته بودند ادامه یافت.

37 اقامتگاه دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر تجلیل شد

در پایان این مراسم با اهدای لوح و تندیس از خدمات 37 نفر از همکاران بازنشسته و زحمات آنان که در پیشرفت، رشد و توسعه دانشگاه کاشمر نقش داشتند، اهداء شد. لذت بردن بود.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا