جایگاه تفکر بسیجی در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی در وبیناری با عنوان “بسیچ تضمین کننده امنیت پایدار” که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد، به توسعه و تقویت فرهنگ و اندیشه پرداخت. یک مثال. یک نیاز بسیار مهم است و تصریح کرد: تحول دانشگاه آزاد اسلامی اهمیت ویژه ای به اعلامیه بسیار مهم گام دوم انقلاب و تقویت فرهنگ و فرهنگ دارد. بسیک فکر کرد بود.

وی افزود: بسیج نهادی مقدس و انقلابی و بازماندگان امام خمینی (ره) است که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته و ارزشمند، مؤثر و برکت بوده است. در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی.» (بخوانید)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیچ یک نهاد مردمی و انقلابی است که در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به آحاد مردم خدمت می کند و همه باید از زحمات و مجاهدت های بسیچ تشکر کنیم.

در میان فتنه ها باید همیشه با فکر بسیسی ها وارد میدان شد

کارشناس مسائل سیاسی همچنین در حمایت از امنیت پایدار صحبت کرد و بر اهمیت و جایگاه بسیچ در وحدت و تقویت امنیت کشور تاکید کرد و گفت: در کنار گوش دادن به سخنان وی، دوست دارند. سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله. در لابه لای فتنه ها باید همیشه وارد میدان شد و با اندیشه بسیجی مشکلات را حل کرد.

مهدی مزگین نژاد افزود: برخی همیشه مخالف نظام و انقلاب هستند. اما نمی خواهند وارد نهضت شوند و وارد میدان عملیات شوند. همه مردم با انقلاب و نظام بودند. اما از دولت هم می خواهند که پای درد دلشان بنشیند و دست و مشکلات مردم را حل کند. در اوایل انقلاب افراد زیادی با انقلاب همراه بودند تا زمانی که منافع آنها با منافع انقلاب در تضاد بود، مانند مسعود رسیوی که با انقلاب روبرو شد. انقلاب با جوانان انقلابی و روح بسیسیان هرگز آسیبی نخواهد دید.

وی گفت: صدام در ابتدای جنگ کنفرانسی برگزار کرد و در اواسط این کنفرانس مطبوعاتی جلسه را ترک کرد و از او خواستند که جلسه را خاتمه ندهد. اما دیدیم که نیروی جوان و انقلابی بسیچ با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها در دستان خود، 34 روز بدون امکان تیپ، یک مرد مسلح را تا دندان جلوی دروازه خرماتو نگه داشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین گفت: شهید بزرگوار سیه آرا با کمک برخی افراد و اعضایی مثل خودش. سپاه خرماتو با 34 سلاح ساده و ابتدایی که در مقابل تجهیزات ارتش دشمن کاهش یافته بود، 34 روز متجاوزان را در خورماتو متوقف کرد. اما عدم ارسال کمک های نظامی و بشردوستانه در عمل، تلاش های فداکارانه آنها را ناکام گذاشت. اما در این 34 روز اوج ارادت او به کشور، انقلاب، اسلام و امام را به تمام دنیا نشان داد.

واحد بیرسند آماده استقبال از شهید گمنام است

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ و زبان انقلاب و تبلیغ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

جواد الی زاده با شناسایی هویت یکی از شهدای گرانقدر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: همکاران دانشگاه خود را برای استقبال از خانواده گرانقدر این شهید آماده می کنند و بی صبرانه لحظه شماری می کنند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا