هند فعلا برنامه ای برای تزریق واکسن یادآور کرونا ندارد

با افزایش منابع واکسن، برخی از پزشکان و کارشناسان بهداشت عمومی در هند از دولت خواسته اند که مانند بسیاری از کشورهای غربی، طرح واکسیناسیونی را برای یک مورد واکسیناسیون Quid 19 برای افراد خطرناک و خطرناک در نظر بگیرد. این در حالی است که مسئولان کشور بیشتر منتظر تکمیل دو مورد واکسیناسیون این واکسن برای 944 میلیون بزرگسال تا ژانویه سال آینده (2022) هستند.

طبق آمار رسمی، 81 درصد از بزرگسالان در هند تاکنون حداقل یک دوز تزریق کووید دریافت کرده اند و 43 درصد هر دو دوز را دریافت کرده اند. اما هنوز واکسیناسیون افراد زیر 18 سال در این کشور آغاز نشده است.

سیاست هند اکنون این است که با تکمیل یک برنامه واکسیناسیون دو دوز، محافظت از کووید 19 را برای بزرگسالان در آن کشور فراهم کند.

به گفته مقامات هندی، تزریق دو دوز تزریق کرونری کافی است، زیرا اکثر مردم این کشور به طور طبیعی به کووید 19 مبتلا هستند و از این بیماری عاری هستند.

اما گزارش ها حاکی از آن است که این تصمیم هنوز نهایی نشده است و مذاکرات بین مقامات برای تصمیم گیری نهایی ادامه دارد.

هند بالاترین میزان بروز و مرگ و میر کووید-19 را در ماه های آوریل و می در جهان گزارش کرده است و طبق آمار رسمی، تا جولای 2021، 70 درصد از جمعیت هند را تشکیل می دهد. آنها به Covid-19 مجهز نیستند.

به گزارش رویترز، این کشور تاکنون بیش از 34.5 میلیون مورد ابتلا به کووید 19 و بیش از 465 هزار مورد مرگ و میر ناشی از عوارض ناشی از این بیماری را ثبت کرده است.

دکمه بازگشت به بالا