آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است کنجکاو باشید بدانید که طبق مطالعه پروفسور تامیر ، 24 درصد از مردم روی کره زمین بینی گوشتی دارند. این الگوی بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی گوشت با بینی اینشتین مرتبط است. همانطور که در نقاشی های اینشتین مشخص است بینی یک بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز از شخصیت های معروف با بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

چگونه بفهمیم بینی ما گوشت است؟

معمولا بینی گوشت وجود دارد منافذ را باز کنید تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. غدد چربی در بینی گوشتی معمولاً بسیار بزرگ هستند. مجاری بینی در اکثر بینی های گوشتی بزرگ و برجسته هستند. سر بینی در بینی های گوشتی پهن تر از سایر بینی ها است. سوراخ های بینی در سوراخ های بینی معمولاً پهن هستندبه

در اینجا رایج ترین ویژگی های بینی گوشت آورده شده است به گفته دکتر میشل لی ما در مورد این صحبت می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • توری سنگین
  • برگهای بزرگ و گرد

جراحی بینی گوشت چگونه است؟

جراحی بینی گوشتی ممکن است یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی باشدبه روی گوشت پوست ضخیم زیادی وجود دارد. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و ملایم انجام شود. هرگونه برداشت غیرحرفه ای از بافت پوست باعث خشکی بینی می شود.

یکی دیگر از بخشهای مهم جراحی بینی گوشت ، تقویت گوشت بینی است. بینی گوشتی سنگین تر از انواع دیگر بینی است. بنابراین واضح است که به دلیل این وزن ، مردم در ناراحتی هستند احتقان بینی بعد از عمل بی بی ؛ از آنجا که ساختار بینی بسیار قوی است ، نمی تواند وزن و رطوبت بینی را تحمل کند.

پس راه حل چیست؟

برای اینکه بینی شکل و فرم دلخواه خود را داشته باشد ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. برای این کار ، معمولاً از مجرای گوش یا کلیه استخراج می شود. گاهی برای این فعالیت تهیه شده از گوشت برای بینی گوشتی برای ایجاد یک پایه قوی و محکم در زیر پوست بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان امواج بینی را جمع آوری کرد و استخوان بینی را آماده کرد تا شکل و فرم دلخواه را ایجاد کند.

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

آیا جراحی بینی روی گوشت باز یا بسته انجام می شود؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و پزشک کلینیک بورلی هیلز ، همچنین ممکن است سوالی داشته باشید که آیا جراحی بینی باز برای بینی گوشتی مناسب است یا بینی بسته؟ در واقع ، قبل از توضیح ، باید تفاوت جراحی بینی گوشت باز و بسته را بدانید.

عمل بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، حداقل برش در ناحیه زیر حفره بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین سطح دسترسی استخوان را به بینی و اندام فوقانی دارد.

در این جراحی ، زخم بسیار کوچکتر از جراحی بینی باز است و پزشک با کمترین تورم می تواند تغییرات لازم را در بینی انسان ایجاد کند. محدودیت های شدید این تکنیک جراحی اجازه جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. از زمان رسیدن بسیار محدود E.

عمل بینی باز: در جراحی بینی باز ، پزشک متخصص با ایجاد برش های لازم در گوشه پا و قسمت پایین بینی عمل را آغاز می کند. دسترسی بهتر به تمام قطعات ضروری داخل جراحی زیبایی بینی، در این روش موجود است و پزشک می تواند هرگونه تغییری در استخوان ها ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

با توجه به گزارشات داده شده ، می توان گفت جراحی بینی گوشتی که نیاز به اصلاحات زیادی دارد ، هرگز با جراحی بسته امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را روی پوست بینی ، وسط بینی و نوک سینه ها ایجاد کنید.به

زمان بهبودی جراحی بینی گوشت چقدر است؟

آگاهی از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا آمادگی خوبی برای جراحی داشته باشند. به گفته دکتر فانک گچ ، از اطراف 8 آفتاب برای کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی گوشتی مورد نیاز استبه

بعد از 8 روز ، افراد معمولاً به متخصصی مراجعه می کنند که شوره سر را برداشته و توده یا لکه بینی را برمی دارد. در این مرحله مراقبت های بعد از عمل جدی تر از قبل شروع می شود. می توانید بعد از 8 روز با دمیدن بینی دوباره به محل کار و فعالیتهای سبک خود بازگردید.

تقریباً از هفته سوم 20 بر شرایط استفاده 30٪ تورم بینی و اطراف آن کاهش می یابد تا هفته ششم ، 50-60 درصد از احتقان بینی متورم و کبود می شود. توجه داشته باشید که هرگونه ضربه ، استرس و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، پزشک زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل نمایش داده می شود و در دنیای واقعی هیچ پارامتر منفی در این تبلیغات قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد بعد از دیدن تبلیغات تصمیم می گیرند جراحی زیبایی انجام دهند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق عملیات را بدانید و سپس مطابق آن عمل کنید. در زیر ، نامزدهای جراحی زیبایی بینی گوشتی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • مردم از ظاهر بینی گوشتی خود بسیار ناراضی هستند
  • افرادی که واقعاً با بینی های گوشتی آشنا هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و خطرناک مانند سالن های بوکس و چنین سالن های ورزشی آمادگی ندارند.
  • افرادی که قادر به مراقبت های بعد از عمل هستند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است. با توجه به تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شده است. در لینک زیر می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید.

منبع: وب سایت دکتر. امیرحسین محمدی مفرد

* ارتباطات تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا