تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادرشده از سوی وزارت بهداشت است

به گزارش وزارت بهداشت ، دکتر علی شریفی زرچی ، در نامه ای به شهرام آدم نژاد – معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ، دکتر. عین اللهی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به ما یادآوری می کند که تنها گواهی واکسیناسیون ایرانی ، کارت واکسیناسیون دیجیتالی است که توسط وزارتخانه مربوطه صادر شده و در وب سایت salamat.gov.ir منتشر شده است.

لازم به ذکر است که برای تعیین اصالت کارت تزریق دیجیتال انگلیسی (برای سفرهای خارج از کشور) ، استفاده از بارکد دو طرفه (QR-Code) بر روی کارت کافی است.

اگر کارت درست باشد ، صفحه ای با آدرس https://vaccinecard.health.gov.ir باز می شود که تصویر واقعی کارت دیجیتالی فرد را نشان می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که موضوع فوق تحت پوشش کلیه آژانس های مسافرتی ، فرودگاه های داخلی و خارجی کشور و سایر شرکت های مرتبط قرار می گیرد.

مشتریان این شرکتها باید به این طریق مطلع شوند که حداقل دو هفته قبل از سفر باید کارت واکسیناسیون دیجیتالی تهیه کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانند این کار را در قالب گزارش خطا در کارت واکسیناسیون انجام دهند (همان سیستم دارای (salamat.gov.ir) است لطفاً دنبال کنید. “

دکمه بازگشت به بالا