طنز «ساختمان پزشکان» از نوع رادیویی

برنامه “نیشگون” با رویکرد انتقادی به مشکلات روز سلامتی در قالب طنز ایجاد شده توسط وحید طبیب از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش شیمیشی ، شهرام زین العابدینی ، سخنگوی روابط عمومی رادیو سلامت ، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره توضیح می دهد: ما. در این برنامه که ساعت 3 بعد از ظهر پخش می شود ، نگاهی خنده دار به مباحث بهداشت روان ، سلامت جسمی ، بهداشت اجتماعی و … داریم.

وی ادامه می دهد: رویکرد برنامه نگاهی انتقادی به مسائل بهداشتی و م .لفه های مختلف آن دارد. آنچه در داستان آقای علاقمند وجود دارد درباره زوج پیر است که همسر آنها همیشه با مشکلات سلامتی روبرو است و واکنش متفاوتی از خود نشان می دهد. نکته پزشک در مورد یک پزشک قدیمی این است که گوش او سنگین است و سو mis تفاهم ندارد. داستان ناصر خوشمرام همچنین رابطه آقای خوشمرام و همسرش را آشکار می کند. همچنین ، مورد تبلیغاتی به زور توسط تبلیغ کنندگان شبکه ماهواره ای که به زور و بدون مستندات و مرجع مناسب پخش می کنند ، منتشر می شود.

مدیر گروه بهداشت اجتماعی با اشاره به بخشهای دیگر می گوید: مورد “ساختمان پزشکان” در مطب پزشکان نیز نگاه خنده داری دارد. در بخش مقاله خبر ، گزارشاتی از زبان طنزآمیز از شهر نیز داریم. معمولاً ما در زمینه بهداشت از مباحث مختلفی استفاده می کنیم و با زبان شوخ طبعی به آن می پردازیم.

این برنامه به تهیه کنندگی وحید طبیب ، گویندگی داریوش بشارت و صاحبه عظیمی ، بازی معصومه نوازنی ، معصومه احصانیان ، علی باقری ، پانته آ یزدی ، محمدامین سبزعلی و نویسندگی شیما اسماعیلی و روژین سده تهیه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا