ورزشی

آغاز به کار لیگ تنیس ساحلی کشور در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری برن از گیلان؛ در این دوره از مسابقات کشوری در استان گیلان با 11 تیم ، گلستان با 2 تیم ، خراسان شمالی از 8 تا 12 خرداد 2 تیم و مازندران با سه تیم وضعیت آن ها خواهند.

در گروه یک این مسابقات ، Anzali Zone Free 1 ، Anbouh Sazan Shiani ، آکادمی تنیس سدید ، ایمان و قوی سپید و در گروه 2 ، آستانه 2 ، Matchpoint و تولید محمدزاده با هم رقابت می کنند.

همچنین در گروه 3 ، دکتر گردشگری بسکی ، لاهیجان ، آستانه 1 و منطقه 2 آزاد و در گروه 4 ، تجارت نژاد محمد نژاد ، آکادمی تنیس هانی ، موج شکن ، خراسان شمالی و دفاتر اسناد رسمی لنگرود 94 در این مسابقه شرکت می کنند. زمین آنها به سمت شن و ماسه خواهند رفت.

با توجه به نیاز به نظارت بر رویه های بهداشتی ، کلیه ورزشکاران درگیر در این مسابقات توسط کمیته مسابقات PCR جذب شدند و تماشاگران می توانند با مشاهده مسافت اجتماعی به صورت محدود در این مجموعه ورزشی شرکت کنند.

مجموعه ورزشی ساحلی سیروس قایقرانی منطقه آزاد انزلی با ظرفیت 1500 تماشاگر در نوع خود در ایران این مجموعه ورزشی به طور رسمی در سال 2017 افتتاح شد.

این مجموعه ورزشی را مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی بسازید جوگ با بخشهای مختلف مانند رختکن بازیکنان و مربیان ، اتاقهای ماساژ ، اتاقهای داوری ، صندلیهای ویژه مهمان ، اتاق خبر ، اتاقهای کمکهای اولیه ، آزمایشات دوپینگ ، میزها ، سیستمهای روشنایی طراحی و ساخته شده است. مثل همیشه Û توالت در مساحت 446 متر واقع شده و از منظره دریای خزر لذت می برد ، تفکیک مسیرهای ورودی برای ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزایای این مجموعه ورزشی است.

این مجموعه ورزشی در ایران به یکی از مراکز ورزشهای دریایی تبدیل شده است و تاکنون در این مجموعه پیچیده فوتبال ، والیبال ، کشتی ، هندبال ، ورزشهای رزمی و قویترین مسابقات وجود دارد. نر مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی در سطح استان ها برگزار شده است.

محتوا

8

6

5

4

3

1

دکمه بازگشت به بالا