مدیران کاروانهای حج و زیارت در قزوین 120 بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری شیمیشی از قزوین؛ عباس دمیرچی در این باره اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی زیادی را برای افراد کم درآمد جامعه به وجود آورده است و همدلی و کمک این افراد یک نیاز دینی و اخلاقی است.

وی گفت: با تأکید بر ساماندهی و جمع آوری کمک های مردمی برای رفع نیازهای نیازمندان ، خوشبختانه با اجرای طرح کمک داوطلبانه ، گروه های زیادی در کمک به نیازمندان مشارکت داشته و اقدامات ارزنده ای در این زمینه انجام شده است. “

دمیرچی گفت: “رفع مشکلات فقرا یک وظیفه شرعی و اخلاقی است و در این راستا گروهی از کارگزاران و سران کاروان نیز در این حرکت خداپسندانه شرکت کردند.”

وی توضیح داد: با همت جمعی دلالان و مدیران کاروان های حج و حج استان و خیرین ، 120 بسته کالا جمع آوری و بین نیازمندان در لیالی قدر توزیع شد.

دمیرچی افزود: این کمک ها در قالب 17 مقاله اطلاعات عمومی جمع آوری شده و به نیازمندان و مبتلایان به بیماری بیماری کرونا قلب توزیع شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان قزوین اظهار داشت: با اجرای رزمایش مواسات ، مردم داوطلب ایران اسلامی و استان قزوین که در همه بحران ها به کمک قربانیان می رفتند ، نشانه های زیبا و فراموش شده ایثار نشان دادند. .

دکمه بازگشت به بالا