افزایش جهانی شمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در هفته‌های اخیر

دبیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد: موارد جدید بیماری Covid-19 برای هشتمین هفته متوالی در سراسر جهان افزایش یافته است.

به گزارش شیمیشی ، تدروس آدنوم ، دبیر کل سازمان بهداشت جهانی ، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “پرونده جهانی Covid-19 برای هفتمین هفته متوالی افزایش یافته است.”

وی افزود: هفته گذشته موارد جدیدی از این بیماری به بیش از 5.2 میلیون نفر گزارش شد که بالاترین میزان در هفته بود. مرگ و میرهای ناشی از کوید -19 نیز در پنجمین هفته متوالی افزایش یافت و تعداد کل کشته شدگان در جهان بیش از سه میلیون نفر است.

به گفته دبیرکل سازمان بهداشت جهانی ، این روند به سطحی رسیده است که در طی نه ماه تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری به یک میلیون نفر رسیده است ، سپس تعداد کشته ها در طی چهار ماه به بیش از دو میلیون نفر رسیده است و در در سه ماه آینده ، بیش از سه میلیون قربانی کشته شدند.

به گزارش شیمیشی ، سخنگوی شبکه خبری CNN ، دبیرکل سازمان بهداشت جهانی گفت: در ماه های اخیر تعداد موارد و بستری شدن در بیمارستان به طرز چشمگیری از 25 به 59 نفر افزایش یافته است که می تواند منجر به شیوع بسیار متنوعی شود . “ویروس ها و تعاملات اجتماعی را در بین جوانان افزایش دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا