پیشرفت های ایران در آزمون های تیمز و پرلز/ هنوز به میانگین جهانی نرسیده ایم

معاون وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش در مورد آزمون های ایران در آزمون های تیمز و پرلز برای ارزیابی روش های تدریس و سؤالات برای افزایش مشکلات مشکل و استفاده از اطلاعات در موقعیت های واقعی.
به گفته اینا رضوان حکیمزاده معاون اصلی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد که در سومین جلسه دانشجویان برای آزمایش های بین المللی مانند تیمز و مروارید بلکه مطالعه آن را نیز می خواند. “
بازپرداخت حضور ایران از تیمز و 2
معاون وزارت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش در كودس سیتی اعلام كرد “برنامه هایی برای ارزیابی و بهبود عملکرد دانش آموزان كه در QHDS آغاز شده است.” در عین حال این مطالعه می تواند راه حل های مؤثر توسط انستیتوی آموزش توسط موسسه آموزشی ارائه دهد.
امتناع از اهمیت تجزیه و تحلیل روشهای روشهای تدریس: انواع سؤالات آزمون بین المللی در شرایط واقعی در واقعیت ها قرار دارد. بنابراین ما باید روشهای تدریس را برای حل و فصل دانش آموزان و حل اطلاعات و کاربرد دانش بررسی کنیم.
سرانجام شکست آموزش ابتدایی: هدف از این کار شناسایی اقدامات عملی مؤثر برای بهبود دانش آموزان اساسی و بهبود نتایج در آزمایش های بین المللی است. یک خلبان موضوعاتی که به سؤالات تجزیه و تحلیل می کند و آنها را با درس جمع می کند و روش های تدریس در دستور کار برنامه.
طبق بخش روابط عمومی وی امیدوار بود که هدف از استراتژی های هدفمند قادر به ارائه استراتژی های هدفمند و استفاده از توانایی های خواندن با استفاده از مطالعات موجود و کارشناسان موجود باشد.
پس از این جلسه اعضای دیدگاه و ارتباطات آنها مشخص شدند.
پایان پیام