شکل‌گیری خوشه‌های کرونای انگلیسی در تهران/بیشترین تمرکز در مناطق مرکزی، جنوبی و بخشی از شرق

به گفته fefaf ، دکتر. علیرضا زالی گفت: در حال حاضر 2282 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در تهران در بخش های بیماری کرونا خارج می شوند که از این تعداد حدود 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه خارج می شوند. همچنین تعداد بیماران کرون جدید در 24 ساعت گذشته در تهران در بخشهای عادی و خصوصی 380 نفر است که 122 بیمار مستقیماً به بخش مراقبتهای ویژه ارجاع شدند.

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 16 شهروند تهرانی بر اثر بیماری عروق بیماری کرونا قلب جان خود را از دست داده اند و تعداد بیماران بستری در این دستگاه 168 بیمار در بخش های مراقبت ویژه و 39 بیمار جدید در 24 سال گذشته است. ساعت. به دلیل بیماری. “لازم است.

زالی در مورد وضعیت تاج انگلیس در تهران گفت: متأسفانه تقریباً در تمام مناطق تهران شاهد جرقه های تشکیل گروه به دلیل تاج انگلیس هستیم. بیشتر آنچه که تاکنون بدست آمده است گسترش نوع جهش یافته در مرکز ، جنوب و بخشی از مناطق شرقی تهران است. هفته گذشته ، بر اساس مشتریانی که از بیمارستان ها و ساکنان افرادی که به ویروس مبتلا شده اند ، ویروس در مرکز ، جنوب و شرق تهران جمع آوری شد.

وی تأکید کرد: مهمترین مسئله فاصله تور است. به طور خاص ، ما در حال حاضر شاهد ویروس جهش یافته در 29 استان کشور هستیم و ممکن است در تمام مناطق کشور در معرض ترکیبی از انواع مختلف ویروس قرار بگیریم. از آنجا که بیشتر سفرهای نوروزی از استان تهران به سایر مناطق کشور است ، آنها به تمام نقاط کشور می روند و ویروس های جدیدی دریافت می کنند و وقتی به تهران برمی گردند ، یک دسته از انواع مختلف ویروس ها در تهران و طبیعتاً ما می توانیم هفته در هفته های سوم و چهارم آوریل مشکل داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا