شرایط ماشین سازی تبریز پیچیده و سخت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی پاشازاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تبریز و شهر خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال بهانه نیستم اما شرایط سختی داریم ، آدرسی که با بازیکنان امید آماده کردم به 20 نفر رسید. اکنون ، ما به 12 نفر رسیده ایم و بقیه هنوز کارتشان برداشته نشده است و فقط بازیکنان امید 2 می توانند بازی کنند.

سرمربی صنعت خودرو با اشاره به وضعیت نامناسب قراردادهای بازیکنان جدید گفت: “این وضعیت از همه لحاظ به من آسیب می زند.” بسیاری از بازیکنان خودشان را مصدوم کرده اند و 10 نفر از تیم هستند شخصی ما می خواهیم فردا سه چهار نفر بازی کنند.

وی ادامه داد: سه یا چهار نفر زخمی و دو یا سه نفر زخمی شده اند ، وضعیت وخیم است. فردا با 12 بازیکن بهم ریخته است. کارت های بازی دیگر بازیکنان هنوز صادر نشده است.

پاشازاده در مورد جدایی پیمان بابایی و درگیری این بازیکن با تراکتور صحبت کرد و گفت: این بازیکن قبل از پیوستن من به ماشین سازی تیم را ترک کرد و البته جدایی او که بهترین بازیکن و گلزن تیم بود ، به تیم ما صدمه زد. “

وی در مورد مشکلات تولیدکنندگان دستگاه برای خرید بازیکنان افزود: ما 500 میلیون تومان به بازیکن اجازه تأیید نمی دهیم تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان ، نساجی ، ذوب آهن و سایپا که در جدول بالاتر از ما هستند ، بازیکنان و هزینه های خوب. “آنها نیز هزینه می کنند.

پاشازاده با بیان اینکه ما این پول را نداریم ، گفت: البته با 4 بازیکن صحبت کردیم و آنها به خاطر ما و تیم آمدند ، آنها هم جوان هستند و من نظر مثبتی در مورد آنها دارم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: با این بازیکنان جوان می توانیم کارهای زیادی برای تیم شدن انجام دهیم اما متأسفانه هیئت فوتبال قرارداد آنها را ثبت نمی کند.

دکمه بازگشت به بالا