افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر ۲۵ سال/ احتمال بازگشت محدودیت‌ها تا هفته آینده

دستیار مدیر درمان در مرکز کرونا در تهران گفت که تعداد موارد در تهران کاهش یافته و مراجعه خارجی به برخی بیمارستان ها دو برابر شده است. وی گفت: رفع فوری ممنوعیت ها ، تسهیل شرایط ، بروز رفتارهای خطرناک و کاهش چشمگیر پروتکل های بهداشتی از مهمترین دلایل افزایش سرشماری است.

در مصاحبه ای با شیمیشی ، دکتر نادر توکلی وی گفت: “آمارهای 10 روز گذشته نشان می دهد که متأسفانه نقشه این رویداد از یک ایالت به یک کشور سالم تغییر یافته است و حتی در برخی از بیمارستان ها آمار خارج از بیمارستان تا Has Du وجود دارد.” بار.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر تعداد بیمارستانهای روزانه در بیمارستانهای استان تهران بیش از 300 نفر روزانه افزایش یافته است ، افزود: این زمانی است که تعداد به زیر 200 نفر کاهش می یابد بنابراین این افزایش می تواند زنگ خطری برای یک حادثه پیک باشد “بیماریهای زیر در نظر گرفته می شوند.

در بعضی از بیمارستانها ویزیت سرپایی دو برابر می شود

دکتر توکلی با اشاره به اینکه در حال حاضر 1840 بیمار کرون در بیمارستان های استان تهران تحت درمان هستند ، گفت: این تعداد طی چند هفته گذشته به 1600 نفر رسیده است. در برخی از بیمارستان ها ، ما شاهد مراجعه 2 برابری مراجعه به خارج از بیمارستان نیز بودیم ، بنابراین هنگامی که چرخه اندام تحتانی به طور ناگهانی به مدت یک هفته راکد می شود و کمی افزایش می یابد ، می تواند نشانه ضعف رحم باشد. و دوباره فعال سازی چرخه بیماری و زنجیره انتقال

وی در مورد تعداد کشته شدگان گفت: تعداد کشته شدگان در حال کند شدن است و چند روز پس از تغییر پس از حادثه ، با این حال تعداد کشته شدگان تاج دیروز در تهران 14 نفر بود.

افزایش و بروز بیماری زیر 25 سال

دکتر. توکلی نکته مهم دیگر را افزایش شیوع و بروز بیماری زیر 25 سال دانست و گفت: “دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که در حال بررسی است ، با این حال ، طبق مطالعات ، به عنوان مثال در منطقه در سپتلون ، بروز این بیماری در گروه سنی 10-20 سال 8.5٪ بود که اکنون به 9.5٪ افزایش یافته است. به عبارت دیگر ، ما شاهد 10-15٪ افزایش میزان عفونت زیر 20 سال بودیم.

انتقاد از گشودن مدارس بدون رعایت پروتکل ها

این عضو هیئت علمی آخرین نکته مهم بازگشایی مدارس را که دارای استانداردهای لازم برای انطباق کامل با پروتکل های بهداشتی است ارزیابی کرد و گفت: “متأسفانه ، این شرایط می تواند منجر به عفونت کودکان شود و کارکنان مدرسه ، که البته به ندرت در کودکان نشان داده می شوند ، حامل های بسیار خوب. “آنها ویروس در نظر گرفته می شوند و باعث فعال شدن بالاتر از سلول ویروس می شوند.

دکتر. توکلی ، با اشاره به اینکه تأثیر باز شدن مدرسه در افزایش موارد کودک هنوز بررسی نشده است ، گفت: این سرشماری باید از منطقه ای به منطقه دیگر حذف شود ، زیرا سطح انطباق با پروتکل در مناطق مختلف متفاوت است و نمی تواند عمومی و سرشماری دقیق

مهمترین عواملی که باعث فعال شدن چرخه انتقال بیماری می شوند

معاون کرونا تهران ساده سازی شرایط ، وقوع حرکات پرخطر و افت قابل توجه سطح پروتکل های بهداشتی را از مهمترین دلایل افزایش سرشماری اعلام کرد و افزود: مبنای مرتبط بودن با کرونا در ایجاد روند نزولی در میزان بروز و مرگ و میر در استان تهران ، اما تسهیلات برخی شهروندان و همچنین باز شدن سریع می تواند منجر به ظهور مجدد اپیدمی و افزایش بار جامعه بر بار بیماری شود.

دکتر. توکلی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی مجدد فرهنگ و تدوین اصول و پروتکل های بهداشتی در جامعه ، تأکید کرد: در حال حاضر ، تنها راه نجات جامعه از افزایش جمعیت و همچنین پیامدهای خطرناک اپیدمی این است. برای پیروی از پروتکل و حفظ مرزها از سلامتی خود و اطرافیان خود محافظت کنید و به پروتکل ها و اصول بهداشتی پایبند باشید.

سطح انطباق با پروتکل بسیار پایین بوده است

وی با بیان اینکه نظارت بر وضعیت نشان می دهد متأسفانه در هفته های اخیر میزان انطباق با پروتکل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اظهار داشت: مشکل اصلی و بزرگترین خطر در شرایط فعلی آن دسته از شهروندانی هستند که به پروتکل و به راحتی رفتارهای پرخطری را نشان می دهد که کاملاً سالم نیستند. متأسفانه ، ترافیک یک شبه ، حضور در رستوران ها ، مراکز خرید بزرگ ، مراکز خرید و از همه مهمتر جلسات منزل و اوقات منزل دوباره افزایش یافته است و این عدم مشاهدات بیشترین تأثیر را در فعال سازی زنجیره انتقال بیماری و افزایش بروز دارد دوره.

وی همچنین از افتتاح مدارس و برخی دیگر از افتتاحیه های سریع مانند سینما ، تئاتر یا استخر انتقاد کرد. کندر و شرایط حذف شده چهارمین رویداد تندیس نهایی است.

محدودیت ها احتمالاً از هفته آینده برمی گردند

معاون درمان مرکز تاج در استان تهران با بیان اینکه حساسیت موضوع به کرات توسط این مرکز مطرح شده است ، گفت: برخی ممنوعیت ها و برنامه ها تا هفته آینده برای جلوگیری از آتش سوزی و شرایط بد اپیدمی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل در کنترل همه گیر یافتن اطلاعات مناسب جهت تهیه و دنبال کردن پروتکل ها و سهولت در اوضاع نیست ، افزود: همزمان با این موضوع ، مراکز و مسئولان کرونا برنامه هایی برای جلوگیری از عود مجدد بیماری همه گیر.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا