فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه سال ۱۴۰۳

سازمان وظیفه عمومی شهرستان فرجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان واجد شرایط دارای کارت آمادگی خدمت در آبان ماه 1403 باید در محل و مراکز درج شده در برگه های نامزدی حضور یابند.

به گزارش شیمیشی سازمان وظیفه عمومی فراکا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه سربازانی که در آبان ماه 1403 برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) مراجعه و شناسنامه دریافت کنند. برای مراکز آموزشی اقدام نموده و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

این دسته از مشمولان باید در روز سه شنبه مورخ 11/11/1403 در زمان و مکان و مراکز اعلام شده در معرفی نامه مشمولان آماده و جهت خدمت رسانی دوره نیاز اعزام شوند.

اعزام شدگان باید سوابق مننژیت و مضاعف واکسیناسیون را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

داوطلبان باید اصل مدارک لازم از قبیل گواهی آماده به خدمت مدرک مرجع کارت ملی و شناسنامه مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است که عدم حضور در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و طبق ماده 10 و 58 قانون وظیفه عمومی با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت پلیس در این اطلاعیه به این سازمان اشاره شده است متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با پایگاه ارتباطی این سازمان به آدرس اینترنتی www.vazifeh.police.ir و یا از طریق کانال خبرسربازی در رسانه ها مراجعه کنند . جهت اطلاع از آخرین اخبار مرتبط به آدرس khabaresabazi@ (سروش روبیکا و ایتا) پیام دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا