تجاوز دیروز مجازاتی ویژه خواهد داشت/درسطح عملکردی آسیبی ندیده‌ایم

به گزارش شیمیشی، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی سخنرانی کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: ملت مقاومت هیچگاه ضعیف نشده و نخواهد شد. دشمن و حامیان آن همچنان از درک این حقیقت درمانده‌اند.

به گزارش آنلاین به نقل از المیادین، صفی الدین اعلام کرد: دشمن تا به امروز نفهمیده است که ملت مقاومت و جامعه مقاومت که بر پایه فرهنگ جانبازی و بخشیدن تربیت شده کیست.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: تا پایان راه عقب‌نشینی در کار نخواهد بود. تاکید می‌کنم که زخمی‌ها به میدان نبردشان باز خواهند گشت تا راه را کامل کنند.

صفی الدین ادامه داد: دشمن متوهم خیال می‌کند که می‌تواند از این راه پرسروصدا و آزارنده هدف خود را محقق کند. ما به دشمن می‌گوئیم که اگر هدف تو توقف نبرد پشتیبانی است، باید بدانی که این نبرد قدرت، عزم و پیشرفت بیش‌تری پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نتانیاهو می‌داند که این راه تنها برای پیشبرد نیرنگ‌ها و دروغ‌های وی است و این اقدام به هیچ‌وجه او را به اهدافش نمی‌رساند. مقاومت نیرومند است و می‌تواند مقاوم بماند و شکست را به دشمن تحمیل کند.

صفی الدین گفت: تنها چند ساعت پس از تجاوز به لبنان مقاومت به نتانیاهو می‌گوید که آماده است و هرگز در سطح عملکردی آسیبی ندیده است.

وی ادامه داد: ما در برابر سبکی نو و رویارویی‌ای جدید با دشمن هستیم تا بفهمد که ما قومی هستیم که پا پس نمی‌کشیم. این تجاوز حتماً مجازات ویژه و قصاص ویژه خود را خواهد داشت و این مجازات حتماً در پیش است.

310310

دکمه بازگشت به بالا