تبریک ولایتی به عراقچی و ظفرقندی

مشاور امور بین الملل در پیامی کسب رای اعتماد را به سید عباس اراکسچی و محمدرضا ظفرقندی وزرای امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفت.

به گزارش شیمیشی، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی به سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، به مناسبت دریافت رای اعتماد اکثریت نمایندگان مجلس را تبریک گفت. آرا نمایندگان جامعه اسلامی به عنوان وزیر امور خارجه گفتند: این ابتکار بزرگی است و این وظیفه مهم را که مایه خرسندی و افتخار وزارت امور خارجه و سیاست خارجی است، صمیمانه تبریک می گویم. جمهوری اسلامی ایران.

در این پیام خطاب به عراقی آمده است: تجارب ارزشمند جناب عالی در عرصه های مختلف بین المللی و منطقه ای می تواند نویدبخش افق های نظام دیپلماسی در این زمینه ها باشد.

همچنین استان در پیامی دیگر ضمن تبریک به محمدرضا ظفرگندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت دریافت رای اعتماد از نمایندگان شورای اسلامی، اعلام کرد: این مسئولیت را به عنوان یک مکان بر عهده می‌گیرم. شادی در عرصه پزشکی و درمانی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور و این راه اندازی شایسته را به شما تبریک می گویم. تجربیات والای ایشان در زمینه های پزشکی و درمانی امیدوار کننده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا