به دلیل شیوع نوع جدید کروناویروس، کلیه پروازها از انگلیس لغو شد

شیمیشی / کرمان همه پروازها از انگلیس لغو شد ، زیرا وزیر بهداشت نوع جدید ویروس کرونا را “خارج از کنترل” در کشور اعلام کرد.

به گزارش شیمیشی و به نقل از CNNمقامات گفتند ، تعداد فزاینده ای از کشورهای اروپایی روز یکشنبه پس از پیدا کردن نسخه جدید Covid ، پروازها را از انگلیس به حالت تعلیق درآوردند تا سریعتر از سایر کشورها گسترش یابد.

وزیر بهداشت مت هانكوك روز یكشنبه گفت كه تاج ویروس جدید كه دولت انگلیس را مجبور به قرنطینه شدن سطح 4 در لندن و جنوب شرق انگلیس و تشدید محدودیت ها در سراسر انگلیس كرد “از كنترل خارج است”.

دولت در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که هلند “پروازهای مسافرتی از انگلیس را از صبح روز یکشنبه تا کریسمس” تا حد امکان “ممنوع می کند تا خطر گسترش فشار جدید بر این کشور را کاهش دهد.

دولت هلند گفت که شیوع ویروس کرونا در هلند از ابتدای دسامبر شناسایی شده و در حال انجام تحقیقات بیشتر برای کشف سایر حوادث است.

در همین حال ، الكساندر كرو نخست وزیر بلژیك روز دوشنبه گفت كه بلژیك به عنوان “احتیاط” مسافران انگلیسی را به مدت 24 ساعت به انگلیس ممنوع كرده است ، اگرچه در صورت لزوم می توان این ممنوعیت را تمدید كرد.

وی گفت: “به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، ما تصمیم گرفتیم پروازهای خود را از انگلیس به مدت 24 ساعت در نیمه شب به حالت تعلیق درآوریم و همین امر برای کشور ما برای یورواستار (قطار) مهم است زیرا چنین است.” این روش انتقال اصلی ویروس در کشور است.

به گفته لوئیجی دی مایو ، وزیر امور خارجه لوتالیان ، که نگفت که این تحریم چه زمانی و چه مدت لازم الاجرا است ، ایتالیا پروازهای خود را از و به انگلیس متوقف می کند.

وزارت امور خارجه چک همچنین ضمانت اجباری 10 روزه را برای هرکسی که از روز یکشنبه وارد انگلیس شود اعلام کرده است.

هنکوک گفت: ریشه جدید ویروس کرونا ، که می تواند سریعتر از سایر گونه ها گسترش یابد ، خطرناک نیست و فقط باید کنترل شود.

وی روز یکشنبه گفت: “تنها راه کنترل ویروس محدود کردن تعامل اجتماعی است و اساساً به ویژه در مناطق ردیف 4 ، همه باید طوری رفتار کنند که گویی ویروسی وجود دارد و این همان روشی است که می تواند باشد.” ما می توانیم شیوع ویروس را کنترل کرده و مردم را در امان نگه داریم.

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون روز شنبه اعلام کرد که لندن و بسیاری از جنوب و شرق انگلیس ، جایی که موارد جدید عروق بیماری کرونا در حال افزایش است ، وارد سد سطح قرنطینه می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا