محمود فکری: چه معنی دارد بازیکنان استقلال سریع پست می‌گذارند

محمود فکری درباره موضوعات مختلف تیم فوتبال استقلال ، مشکل ، گل و … صحبت کرد که در زیر می خوانید:

* من دوست ندارم بهانه آورم و بگویم چه مشکلاتی داریم و داریم. هواداران و سنت ها مشکلات این چند روز اخیر را به خوبی نشان داده اند ، که من متشکرم ، اما برخی از مردم اظهاراتی می کنند که به وضوح برای تضعیف استقلال برنامه ریزی شده است. ما همچنین می دانیم که مشکلاتی داریم و آنها را پنهان نمی کنیم.

* مشکلات و کارشکنی های برخی افراد در حوزه سایبر اجازه نمی دهد که اهداف خود را کنار بگذارم. چیزی که من به آن فکر می کنم استقلال و هوادارانش است. فراموش نکردم روزی که می خواستم استقلال داشته باشم چه می خواستم. ما دوست داریم روی شخصیت پردازی و تنظیم بازیکنان کار کنیم. تیم بزرگ استقلال آنقدر آسیب دیده است که ما نمی توانیم یک شبه مشکلات را حل کنیم. من می دانم که استقلال کارهای زیادی برای انجام دادن دارد ، اما هواداران واقعی استقلال نباید اجازه دهند مردم در کار ما دخالت کنند. در حال حاضر جای نگرانی نیست و من فقط نگران هواداران هستم. آنها باید بدانند که من از جنسیت خودشان هستم و برای لذت بردن از آنها در بسیاری از جبهه ها می جنگم.

* من بار دیگر به هواداران استقلال می گویم ، من به دلیل آنها برای مشکلات تا روز دیگر می جنگم ، اما از شما می خواهم که در برنامه ریزی برخی افراد شرکت نکنید. استقلال چند سال از حوادث ناگوار رنج می برد؟ چند سال است که همه چیز را از دست داده ایم و می خواهیم همه چیز را از نو شروع کنیم؟ فکر نمی کنید امروز ما باید یکی باشیم تا کار و اختلاف مانع کار ما نشود؟ اخبار تیم به راحتی پخش می شود و ما با این موارد سر و کار داریم و تمرکز ما فقط روی مسائل فنی نیست ، اما من قدم بر نمی دارم و اجازه نمی دهم به شخصیت استقلال لطمه بزنند. از طرف دیگر بازیکنان استقلال به دلیل فشار نمی توانند بازی خود را انجام دهند ، بهتر است هواداران آرام باشند و از تیم حمایت کنند.

* وقتی این را شنیدم ، از این بازیگران خواستم داستان هایشان را حذف کنند. این استقلال است و همه باید مطابق با مکتب استقلال ، مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی رفتار کنند. بازیکن استقلال باید به تیم خود فکر کند و در زمین صحبت کند. ما باید برای موفقیت تیم اول خود تلاش کنیم ، بنابراین من به بازیکنان هشدار دادم. معنی بردن در یک بازی چیست؟ قهرمان شدیم؟! آیا کاری برای هواداران انجام داده ایم؟!

256 251

دکمه بازگشت به بالا