ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر جنوب به شمال

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد و گفت: خروج کلیه وسایل نقلیه در خیابان چالوس و محور تهران – شمال در جاده جنوب به شمال تا پایان سال ممنوع است. اطلاعیه بیشتر

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با شیمیشی. وی درباره وضعیت جوی راه های کشور نیز توضیح داد: در جاده چالوس از شمال به جنوب حد فاصل ماسال به انارک و هزارچم به ولی آباد، منطقه گرماب و خوزانکلا به پورکان ترافیک سنگینی مشاهده می شود. همچنین ترافیک سنگینی در محور هراز در مسیر رفت و آمد به منطقه چلاو مشاهده می شود.

وی ادامه داد: همچنین در جاده شمال به جنوب فیروزکوی حدفاصل سیهل چشمه و پل دیلی‌چایی و منطقه شامون ترافیک سنگین و در حومه منطقه شمزینان جاده پردیس – تهران ترافیک سنگینی است. پل و تونل شماره 2 پردیس.

وی تاکید کرد: در جاده رودهن – تهران در محدوده جاجرود ترافیک سنگینی است و در محور قزوین – رشت در جاده کنارگذر و محور تهران – باکور در جاده شمال – جنوب ترافیک خوبی وجود دارد. همچنین در محور فیروزکوه در ارتفاعات باران و مه، در دره های چالوس مه و در سایر مناطق شمالی تداخل جوی وجود ندارد.

شیرانی درباره وضعیت جوی راه های کشور نیز گفت: در محور قزوین – کرج – تهران حدفاصل حسین آباد و مراویلا تا پل کلک ترافیک سنگینی وجود دارد. همچنین گزارش شد که در جاده کرج – قزوین در محدوده مهرویلا و جاده فشم – تهران حدفاصل رودک – زردبند ترافیک زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین در جاده اردبیل – آستارا در برخی نقاط بارش شدید باران و در برخی مناطق استان های مازندران، گیلان و اردبیل نیز بارش باران مشاهده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا