دریافت گذرنامه برای زیارت عتبات را به روزهای آخر موکول نکنید

معاون اجتماعی پلیس پایتخت به سفرهای زائران ایرانی به عراق و کربلا اشاره کرد و گفت: حج باید هر چه سریعتر نسبت به دریافت و تمدید گذرنامه حج اقدام کند و آن را به روزهای آخر رها نکند.

به گزارش شیمیشی، سرهنگ علی همخانی با اشاره به اینکه بسیاری از زائران به امید اینکه همچنان فرصت دریافت گذرنامه حج را داشته باشند، آن را به چند روز اخیر موکول می کنند، گفت: متاسفانه این تاخیر باعث می شود بسیاری از زائران در سفرهای خود با مشکل مواجه شوند سرمایه برای تسهیل در اخذ گذرنامه اقداماتی انجام داده است و بر اساس آن شهروندان و زائران می توانند به راحتی در ماه محرم نسبت به دریافت این گذرنامه اقدام کنند.

وی در تشریح این احتمال گفت: افرادی که قصد صدور گذرنامه حج را دارند می توانند درخواست خود را از طریق اپلیکیشن «مرد پلیس» یا به آدرس POLICE-MAN.IR در بستر سایبری ثبت کنند تا اقدامات لازم برای صدور آن انجام شود. دستگیر شود می تواند انجام شود. همچنین ۲ مرکز صدور گذرنامه در شهر ری و خیابان مطهری روبروی خیابان کوه نور تهران هم اکنون در حال صدور گذرنامه هستند.

همخانی با تاکید بر اینکه گذرنامه حج، گذرنامه ای است که فقط برای ایام اربعین و برای سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین استفاده می شود، گفت: با اقدامات انجام شده در پلیس پایتخت، همکارانم در حوزه هجرت و هجرت مهاجرت اداره گذرنامه تهران بزرگ با تمام توان تلاش می کند تا مشکلی برای صدور گذرنامه برای شهروندان و زائران پیش نیاید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا