اجرای طرح «کوچه به کوچه» و شهروند خبرنگار در تهران

فرماندار منطقه 14 تهران از اجرای طرح خیابان به خیابان در خیابان های این منطقه خبر داد.

امیر شهرابی در گفت وگو با شیمیشی. وی از اجرای طرح “کوله بی کوچه” در سطح معابر منطقه 14 در راستای ارتقای حراست شهر خبر داد و گفت: در این طرح با آماده سازی اکیپ های نظافت شهری انجام شد. رودخانه، شستشو، نگهداری فضای سبز، تعمیر مخازن زباله، دمیدن موش، رنگ آمیزی و شستشوی مواد غذایی و اقلام انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح بنده به خیابان تا پاکسازی تمامی خیابان های منطقه اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح سعی کردیم نظافت و پاکیزگی منطقه شهرستانی منطقه 14 را ارتقا دهیم. و تاخیری که بعضاً از نظر نظافت و جبران و بهبود انتقادات شهروندان وجود دارد.

شهرابیه با بیان اینکه برنامه شهروند خبرنگار در سطح منطقه اجرا شده است، گفت: در این طرح به منظور ایجاد فضای تعاملی با شهروندان، شماره تلفن را به عنوان پل ارتباطی اعلام کردیم. شهروندان محلی انتقادات، پیشنهادات و غیره را دریافت می کنند. به ویژه از شهروندان استقبال کنید.

وی با بیان اینکه در شهرداری تهران مراقب باشید، نهادهای نظارتی مانند سامانه 137 و… برای دریافت گزارش های مردمی فعال هستند، گفت: در شهرداری تهران نیز باید به این موضوع توجه کنید. همچنین شماره ای برای گفت و گوی اهالی و شهروندان منطقه 14 با مدیریت شهری در نظر گرفته شده است و وی گفت: شهروندان می توانند با اسکن کد QR درج شده بر روی بنرهای اطلاعیه و از طریق آن وارد کانال در اپلیکیشن Erê شوند. می تواند با متون، تصاویر و فیلم ها مشکلات را رفع و مشکلات را اطلاع دهد و پس از بررسی و رصد موضوع به شهرداری منطقه 14 اطلاع دهد. در نهایت گزارش را به اطلاع شهروندان می رساند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا