جزئیات افتتاح ۷ ایستگاه متروی تهران تا پایان سال

مدیر شرکت مترو تهران از بسته شدن پرونده خطوط 6 و 7 مترو تهران تا پایان سال خبر داد.

مسعود درشی در گفت وگو با شیمیشی. در این اطلاعیه آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده، در صورت تامین به موقع منابع مالی، تا پایان ماه جاری پرونده ساخت بقیه ایستگاه های خطوط 6 و 7 مترو تهران تشکیل می شود. ، به جز بخش های توسعه این دو خط، متوقف خواهد شد وی گفت: بین 5 تا 7 ایستگاه مترو باید تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

ایستگاه های سرباز، استاد نجات اللهی، مترو خراسان و شهیدی 17 شهریور که عموماً در مرز 70 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارند، 4 ایستگاه از این تعداد متعلق به قسمت اصلی خط 6 مترو است. تکمیل فاز عملیات ساختمانی و تجهیزات طبق برنامه زمانبندی می باشد.

درشی ادامه داد: ایستگاه تکتی در خط 7 مترو وجود دارد و در قسمت جنوبی خط 6 مترو، دو ایستگاه قبرستان حضرت عبدالعظیم حسنی و میدان حضرت عبدالعظیم حسنی در مراحل تکمیل و آماده سازی است.

وی خاطرنشان کرد: تامین به موقع منابع مالی در پروژه های عمرانی مانند پروژه های عمرانی شرکت مترو تهران بسیار حائز اهمیت است چرا که در این پروژه ها در ماه های نیمه اول سال امکان اتمام پروژه ها وجود دارد. بهتر و سریعتر وی گفت: برای تکمیل 7 ایستگاه حداقل 6 تا 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اقامت نیاز است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا