حمایت صندوق ملی محیط زیست از صنایعی که به حفاظت محیط زیست کمک کنند

شیمیشی/ مرکز رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست به توسعه صنایعی که بتواند به حفظ محیط زیست کمک کند از دستگاه های صندوق ملی محیط زیست کمک می کند.

الی سلاجقه شامگاه 10 خرداد در حاشیه بازدید از بزرگترین پروژه بازیابی پسماندهای صنعتی در شرکت پلیمرهای دلیجان گفت: امروز انتخاب یک اقدام زیست محیطی در شهرستان دلیجان سقوط کرد. در این پروژه طی فرآیندی ضایعات صنعتی به مواد اولیه برای ساخت انواع قالیچه و فرش تبدیل می شود. این کار اغلب در پتروشیمی ها با قیمت های بالاتر انجام می شود، اما در این پروژه با بازیافت موادی که محیط زیست را آلوده می کنند، موادی تولید می شود که در بسیاری از موقعیت ها قابل استفاده است.

وی همچنین گفت: این طرح به دلیل اینکه به پاکسازی محیط زیست کمک می کند، مورد حمایت سازمان محیط زیست قرار گرفته و آخرین مرحله از روند آن روی زمین گذاشته شده است.

سلاجقه تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از سازمان های صندوق ملی محیط زیست به توسعه صنایعی کمک می کند که بتواند به حفظ محیط زیست کمک کند. فاز پایانی این پروژه نیز از کمک این صندوق بهره مند می شود که ارزش افزوده خوبی از حوزه بازیافت زباله به دست می آورد و ضمن ایجاد اشتغال به پاکسازی محیط زیست کمک می کند.

به گزارش خبر شیمیشی، رئیس سازمان محیط زیست در سفر به دیلیجان ایستگاه سنجش آلودگی هوای این شهرستان را افتتاح کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا