نمی‌گوییم گردشگری جایگزین نفت شود

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بود که همیشه تاکید کرد که گردشگری می تواند جایگزین درآمد نفت در. این بار او گفت: “ما نمیگوییم گردشگری و نفت و جایگزین, اما می تواند اقتصاد آن دولت درآمد جایگزین خامفروشی بود.

این گزارش … در دور دوم جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری عصر روز چهارشنبه (۱۴ اوت) در تهران برگزار می شود مونسان به این مناسبت پیام ویدئویی فرستاده آن می گوید: این رویداد ارزشمند کمک خواهد کرد که ما در کنار افزایش سطح کمی سطح و کیفیت خدمات گردشگری به ترویج. روند سرمایه گذاری پروژه های اجرا شده در صنعت گردشگری در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و…. بنابراین ۲۴۰۰ پروژه در کشور با سرمایه مردم در حال اجرا است. از این تعداد حدود ۶۰۰ پروژه مربوط به هتل آن است که آینده بسیار امیدوار کننده نشان می دهد و این پیام را انتقال سرمایه گذاران آینده صنعت گردشگری کشور در آینده مناسب و سود آور بود.

او ظرفیت های تاریخی, طبیعی و فرصت های زندگی به اقتصاد نوظهوری به نام گردشگری می دانند و در نهایت اقتصاد, اقتصادی, مردمپایه آن است. منظورم اینه که بیشتر فعالیت گردشگری در زمینه سازمان های غیر دولتی قرار داده اند وزارت میراث فرهنگی, گردشگری, هنر به نمایندگی از دولت وظیفه سیاست, پشتیبانی, آموزش, اتهام آن را متوجه شما می تواند بسیار خوب برای ایجاد یک اقتصاد جدید در کشور است.

وزیر میراث فرهنگی, گردشگری, هنر بیان: ما نمیگوییم گردشگری جایگزین نفت, اما, واقعا, گردشگری می تواند اقتصاد کشور تبدیل شده است و به جای استفاده از منابع زیرزمینی و منابع مواد خام از زمین, یک راه مناسب برای درآمد و ایجاد اشتغال با بهره گیری از قابلیت های تاریخی و طبیعی موجود در این شکل از گردشگری را ایجاد می کند.

مونسان پس از بحران از koruna بسیار آسیب, اما درک صنعت گردشگری اشاره کرد: کرونا یک واقعیت است اما اگر این ویروس می تواند یک توریست ، قطعا می توانید. تاج تجربه ما به منظور مقابله با بحران در هر نقطه در جهان فعال در زمینه گردشگری چگونه به مقابله با یک بحران برای آموزش خداراشکر دولت مشکل این امر می تواند یک فرصت برای برنامه ریزی بهتر به نوبه خود.

وی افزود: مطمئن فعالان اجتماعی, گردشگری, روش های برخورد با این بحران بزرگ پیدا خواهد شد. اما این اقدامات تا کنون در سراسر جهان و همچنین در ایران, من آن را به مطمئن شوید که با این برنامه ما می توانیم و با اقدامات علل این بحران ضربات بیش از ما.

این است که یک دوست از نخست وزیر گفت: به نظر می رسد که صنعت گردشگری متوقفنشدنی آن است. تمام کارشناسان اقتصادی در جهان پیش بینی روند تحولات در اقتصاد جهانی, برای بسیاری از مرفه بعد تغییرات و تحولات شد. در نهایت برخی از تکنولوژی و هوشمند بین دولت به عنوان بخشی از این مهم است را به حساب است که موضوع مطمئن, تغییر, تغییرات در بخش های اقتصادی جهان ایجاد خواهد کرد.

است گردشگری بخش می دانیم که پیش بینی شده است که برای ادامه روند رو به جلو با وجود پیشرفت فن آوری هوشمند در طول آهسته رفاه اجتماعی را افزایش رفاه آن است. و برای اضافه کردن: من امیدوارم که با درمان ویژه گردشگری ما بیشتر مزایای استفاده می کنیم.

مونسان سال ۹۷ به لحاظ آمار, افزایش ورود گردشگران موفق ارزیابی آثار و میافزاید: سال ۹۸ با وجود همه اتفاقات ناخوشایند آن می تواند برای صنعت گردشگری تهدید حوادث بسیار مهم در کشور داد و…. اما این روند رو به رشد کاهش یافته است اما همچنان مثبت او ادامه داد.

وزیر میراث فرهنگی, گردشگری, هنر اسلام: من امیدوارم که ما می توانیم در برگزاری چنین همایش سطح کیفیت خدمات گردشگری در کشور خواهد شد و همچنین ترویج. بدون ادامه داد: سرمایه گذاری و اجرای پروژه در زمینه گردشگری همراه با بهبود سطح خدمات موجود گردشگری می تواند دولت بهره ترجیحا در سطح جهانی گردشگری. مطمئن شوید که ما در آیندهای نه چندان دور کمک مالی خود را سازگار با مهارت های موجود در کشور از درآمد حاصل از گردشگری در سطح جهان ما دریافت کنید.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا