باند حرفه‌ای جعل‌نامه در گیلان دستگیر شدند

شیمیشی/گیلان حفاظت و اطلاعات دادگستری و قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان اعضای باندهایی را که اقدام به جعل اسناد و بسته شدن بسیاری از پرونده ها می کردند شناسایی کردند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، امروز 23 خردادماه، حراست و ابلاغ و قاضی دادگستری شهرستان لنگرود در استان گیلان به موضوع مهمی در بررسی پرونده های دادگستری کیفری رسیدگی می کنند. . وی در خصوص چند مورد نیز خبر داد که در آن موارد با توقیف سند، فرد دستگیر شده با قرار وثیقه آزاد شده و یا در پرونده دیگری بدون اجرای قرار، پرونده مختومه شده است.

در واقع وظيفه ويژه گروه مذكور با همكاري و همكاري چند تن از افسران اداري دادگستري و از طريق اقدامات مجرمانه و جعل مكتوبات مكانيزه در جهت بستن چندين پرونده اجراي احكام كيفري و رفع توقيف اسناد و مدارك بود. .

پس از وقوع این پرونده ها، اداره حفاظت اطلاعات دادگستری و کل استان در حال بررسی سریع هستند و دو نفر از محکومانی که پرونده آنها بدون اجرای حکم مختومه شده بود، دستگیر شدند.

با آغاز تحقیقات از محکومان دستگیر شده، محکومان دو مجرم اصلی شبکه سرخ و ارتش معرفی و با اقدام فوری دستگاه قضایی کل استان این افراد دستگیر شدند.

به گزارش شیمیشی و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، با دستگیری متهمان و بر اساس اظهارات آنها، پرونده 3 نفر از کارکنان اداری دادگستری باز شد و این افراد نیز به جرم مذکور اعتراف کردند. پس از دستگیری و آغاز تحقیقات.

بر اساس اطلاعات به دست آمده تمامی متهمان دستگیر شده با دستور امنیتی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا