خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تخت های بادی در کارخانه های بزرگ intex و bestway ساخته می شوند و در تهران با قیمت پایین توسط Intex یا شرکت Intex Land تولید و به فروش می رسند. این کارخانه ها علاوه بر باغ های بادی ، تولید سایر محصولات بادی را نیز آغاز کرده اند. این موارد عبارتند از: تشک بادی ، قایق های بادی ، مبل های بادی ، تشک های بادی ، استخرهای بادی ، پیش نیازها ، قلعه های بادی ، چادرهای بازی کودکان و تشک های آبی ، همه از جنس بدنه PVC است.

به جای آن یک تخت بادی بخرید

2 تخت بادی و 1 تخت بادی از محصولات ساخته شده از بدنه PVC با نرم کننده مخملی ، جیر یا نرم موی برزنتی ، که همه ضد آب هستند و کاملاً دارویی و دلپذیر هستند و برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان الگوهای مختلف و متنوعی دارند. .
قیمت خرید کولرهای دوتخته و یکتایی بستگی به برند اینتکس و بسته بودن آن بسته به تعداد ، ارتفاع ، نوع مواد ، پیاز ، پمپ هوا و پشت آن دارد که هرگونه کاهش قیمت آن و البته قیمت مدلها را افزایش می دهد. فرزندان. شما نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستید.
از تخت های بادی Mark Intex و درهای جدید و حتی قدیمی آن می توان برای دوام و شب استفاده کرد و این دلیل بر بلند کردن سنگین آنها است .به همین دلیل از این زیر 2 صفر و 1 نفر زیر صفر ، می توانید از آنها به عنوان تخت های بادی استفاده کنید. . از آنها استفاده کنید و محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد و فقط باید مراقب اشیاء سختی باشید که از روی آنها سر نمی زنند.

آیا می توان از تختخواب اینتکس بخرید؟

کلیه مدل های دو فروشگاه اینتکس و انواع آن در بازار ایران در دسترس 2 و 1 نفر است که می توانید به راحتی از طریق همان وب سایت Intex Land که از زباله های عمومی و سنگین عمومی و جنگل های بادی ساخته شده است ، خریداری کنید. آنها بسیار ارزان تر هستند و توسط یک نفر قابل حمل هستند ، بنابراین می توانید از آنها در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
تختخواب های پزشکی و راحتی بادی این نمایندگی Intex بسیار راحت هستند و با خرید آنها می توانید به دلیل داشتن PVC از خواب خوب و راحتی خود را بدست آورید و سطح آنها از کف پوش های جیر ، مخملی و خالی پوشانده شود تا کاملاً ضد عرق از تجربه و داخل نرم باشند ، پل هایی ساخته شده از pincara یا استتار مصنوعی وجود دارد که هوا را زیر بدن مشتری توزیع می کند ، بنابراین ارگونومی بدن را در وضعیت پزشکی و استاندارد نگه می دارد ، بنابراین به همین دلیل این تخت های بادی توسط پزشکان برای سالمندان توصیه می شود.

پمپ هوا از پمپ اگزوز

تخت های بادی داخل ، هر دو نفر و سه نفره ، دارای پمپ هوای برقی هستند که در بدن تعلیق شده و دو اینچ ضخامت دارند ، به این معنی که با پر کردن مخزن ، هوا به راحتی در 3 و 5 دقیقه پر خواهد شد. در عین حال ، هوای داخل او جریان دارد ، و شما مجبور نیستید او را مجبور به خالی کردن آن کنید.

عمر و دقت سدهای بادی چقدر است؟

سنگ های ایستاده و یا کالسکه های مخصوص بزرگسالان ، کودکان مخملی و جیر ، فروشگاه اینتکس لند با پمپ بدن و بدن ، قد کوتاه و قد کوتاه به طول 5 تا 7 سال که در صورت استفاده صحیح و مراقبت از آنها ، عمر طولانی خواهد داشت. هبه ارتباطی با آن خواهد داشت ، اما اگر به هر دلیلی چیزی بیابند و دست و پا گیر و ناسالم باشد ، با چسب های تعمیر شده اینتکس و تهویه مطبوع آن می توان آنها را تعمیر و مرمت کرد.
شرکت Intex Land به عنوان تنها نمایندگی Intex در تهران و مرکز توزیع این بطری ها ، اقدام به صادرات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران کرده است ، جایی که آنها را با قیمت و قیمت اصلی به فروش می رساند تا بتواند آنها را از شرکای عزیز ما پیدا کند. . از این موارد در خانه ، محل کار و سفر استفاده کنید.
مواردی که باید هنگام استفاده از کیسه های بادی را به خاطر بسپارید:
1. تخت بادی Intex را روی تخت تمیز و خشک نصب و استفاده کنید.
2. هنگام اجرا ، روی پتوهای بادی بنشینید.
3. برای تمیز کردن آنها می توانید از خاک ناهموار استفاده کنید.
4- شکم کودک را روی آنها ببندید تا به اعضای داخلی آنها آسیب نرساند.
5- با تغییر صدای پمپ ، آن را جدا کنید ، به این معنی که فضای هوا پر است.
6. تخت های بادی را در نزدیکی دستگاه های گرمایش نصب نکنید.
7. از چسب تعمیر Intex فقط در صورت پرتودرمانی یا آسیب دیدگی استفاده کنید.

مزیت خرید باغهای بادی Intex

تخت های بادی سبک ، کم حجم و فاقد نیاز به آن هستند و می توان آن را روی کاغذ ، فرش ، سرامیک ، پارک و غیره نصب کرد زیرا زمین ساده و بدون پایه است ، رنگ بالای این محصولات نیز می تواند باعث ایجاد آن شود. شما می توانید آنها را با سایر لوازم خانگی ترکیب کنید ، وزن تحمل دو مدل از 200 تا 300 کیلوگرم و مدل های تک صندلی از 100 تا 140 کیلوگرم که زیاد هستند.

زیباترین توده های بادی و درب او

برای بزرگسالان و کودکان تخت های یک نفره همه با ماده ساخته شده اند که از نظر اندازه ، طول و ضخامت آن متفاوت است به دلیل قد آنها ، کیفیت آن بالاتر می رود زیرا منافذ داخل آنها نیز طولانی تر است. تخت های بادی قابل بازیافت هستند و می توانند در یک کیسه بارگیری در یک بسته کارخانه یا جاهای دیگر جابجا شوند ، جداسازی ، جداسازی و بارگیری آنها انجام شود.
هنگام خرید تخت بادی بر روی تخت ، توجه داشته باشید که کد 5 رقمی در انتهای کاغذ قرار دارد و با جستجوی این کد پنج رقمی در مرورگرهای گوگل ، باید بتوانید تصویر آن محصول را با همان نگاه و احساس مشاهده کنید. برای دیدن شما حتما از اصل و اصل آن استفاده کنید ، اما این بارکد دارای تخت های بادی بر روی بدنه آن نیز هست.

در هوا داخل ماشین بخوابید

در قسمت پشتی صندلی عقب خودرو نیز مدلی از دوش بادی وجود دارد که روی صندلی عقب خودرو نصب شده است ، و قسمت پشتی خودرو شما با هر مدل به عنوان مسافر و یک شیشه بلند ، آن را برای یک سواری راحت و آسان کامل می کند. بودن. بزرگسالان و کودکان از خواب و خواب بر روی آن خسته شده اند. این تختخواب هوای کمربند دارای یک پمپ هوا دو منظوره ، پیاز بادی ، چمدان حمل و چسب تعمیر است که در یک بسته بندی کامل قرار دارد و به یکی از آنها نیاز دارد. بسته بندی نشده ابزارهایی را با قیمتی متفاوت خریداری کنید.

توجه داشته باشید که تختخواب های دو نفره و یکتایی Intex دارای ویژگی های فوق هستند و شما نمی توانید از آنها در چادرهای مسافرتی استفاده کنید زیرا به فضای و مکان زیادی احتیاج دارند و بهتر است برای این منظور از تشک های هوا استفاده کنید. از سایت های Intexland خریداری کنید که اندازه آنها کوچکتر است.

روش تنظیم تخت بادی و بسته شدن آن

تخت های بادی بدن طولانی تر و کم حجم تری دارند ، اما در برابر لمس آنها حساس و حساس هستند و با ضربه زدن به آنها ، ممکن است شکسته یا آسیب دیده باشند. شما باید با خرید چسب تعمیر ، تهویه هوا را بخرید و این روش برای تعمیر آن است. دا دا:
اگر جای تخت را با دست و پاها خیس نکرده اید ، کل قسمت خواب تورم را از پایین ، در طرفین طرف ، پوشانده و آن را نگه دارید تا باد را احساس کنید ، سپس مکان مورد نظر را نشان دهید. باید آن را در زیر یک محل تهویه مطبوع قرار دهید ، سپس مقدار مساوی از آب را روی آن بمالید و یک کت بارانی حدود 5 کیلوگرم را روی آن ها به مدت 3 ساعت قرار دهید تا کاملاً چاپ شود ، به طوری که قسمت پشت تا حد ممکن بزرگ باشد. تعمیر را تمام کنید و مانند روز اول خرید از آن استفاده کنید.

یک تخت با تورم Intex بخرید

برای خرید کفش Intex Land در آندران و انواع کفش های بادی عمومی در مدل های پزشکی و نرم برای 2 و 1 نفر می توانید به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه کنید یا همچنین با شماره دفتر. با شماره فروشان این فروشگاه با شماره 021-44204854 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا