ورزشی

تعیین تکلیف مسابقات فوتبال/موافقت با ورزش های انفرادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ایرج حریریچیوی در گفتگوی تلفنی با اخبار عصر یک تلویزیون ، درباره استقرار برخی از ورزش های انفرادی در برخی استان ها به دستور وزیر بهداشت و نامه وی به وزارت ورزش و جوانان ، اضافه کرد: ما تصمیم گرفتیم و تصمیم گرفتیم رشته هایی مانند تنیس روی میز و تنیس روی تنیس ، و در توافق نامه ای که با وزارت ورزش و جوانان به دست آمد ، تصمیمی از ریاست ملی مبارزه با قاچاق دریافت کردیم. کرونا، این 29 رشته ورزشی در کلیه شهرهای کشور قابل بازگشایی است.

وی در مورد تمرینات تیمی و شروع مسابقات فوتبال اظهار داشت: فقط بازی های لیگ برتر و لیگ 1 فوتبال باقی مانده است و در بازی ها و لیگ های دیگر این کار مشخص شده است. با تصمیم اولیه ای که گرفته شده و به روز شنبه موکول می شود ، با حضور معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون های ورزشی و کارشناسان وزارت بهداشت تصمیمات خوبی گرفته ایم.

حریریچی وی افزود: امیدواریم در صورت اتخاذ این تصمیمات طی چند روز آینده تیم بتواند برای سه روز دیگر درس را دنبال کند و 9 هفته باقی مانده لیگ برتر در 45 روز به اتمام می رسد.

معاون وزیر بهداشت گفت: “با تصمیمات اتخاذ شده ، نمایندگان آسیا در حال آماده سازی برای لیگ قهرمانان هستند و تیم ملی در حال آماده سازی برای جام جهانی است.”

دکمه بازگشت به بالا