دادستان شوش از دستگیری کارچاق کن پرونده های قضایی در این شهرستان خبر داد

مسلم کرم اللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شیمیشی گفت: با شکایت تعدادی از مردم شهرستان شوش فردی از طریق کلاهبرداری و ادعای واهی نفوذ در دادسرا مبلغی را دریافت کرده است. پرونده ها، سوال رصد اطلاعات حساس حفاظتی است و اطلاعات دادگستری شهرستان شوش قرار گرفت و برای دستگیری فرد مورد نظر پس از جمع آوری اسناد و مدارک کافی، این متهم توسط ادارات امنیتی و قضایی شناسایی و دستگیر شد. از شهر شوش

وی با اشاره به اینکه مظنون به صورت خوداشتغال بوده و از طریق قراردادی، کاری و کاری با دستگاه قضایی ارتباط ندارد و یادآور شد: اتهام این فرد کلاهبرداری و ادعای نفوذ خلاف حقوق قانونی و مفاد رسیدگی قضایی است. . ، متهم دستگیر شد وی در بازداشت کیفری به سر می برد و رسیدگی به جرایم وی ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می شود.

کرم اللهی همچنین توضیح داد: در بسیاری از موارد شکل گیری ذهنیت غلط و مخالف نسبت به دستگاه قضایی با افرادی که هیچ ارتباطی با عدالت ندارند و تنها به نام عدالت با اقدامات متقلبانه و متقلبانه اقدام می کنند. سیستم قضایی، داده ها و ایجاد شبهه در جامعه است.

این مقام قضایی در ادامه سخنان خود گفت: مالباختگان می توانند جهت پیگیری ادعاها و شکایات خود از فرد مورد نظر به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شوش مراجعه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با تاکید بر اینکه خط قرمزی در برابر فساد در دستگاه قضایی و اطراف آن وجود ندارد گفت: با آن دسته از افرادی که با اقدامات متقلبانه و استفاده از عناوین جعلی به اعتماد مردم به دستگاه قضایی لطمه وارد می کنند. . قاطعانه و بدون مصالحه حل شود.

بالاخره گفت؛ در چند ماه گذشته چندین نفر کلاهبردار با نام های مختلف از بی اطلاعی شهروندان سوء استفاده کرده و توسط دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند لذا از تمامی شهروندان شهرستان تقاضا داریم این گونه موارد را به نهادهای حفاظتی و قضایی گزارش کنند. در اسرع وقت

خبرنگار؛ یوسف منصوری

23

دکمه بازگشت به بالا