کاهش خطر ابتلا به دیابت با پودر جوانه گندم

آفتاب نیوز:

آرد گندم سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین های مختلف مورد نیاز بدن مانند ویتامین های گروه B و ویتامین E، چربی های سالم و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، کربوهیدرات ها، فولات، نیاسین، منگنز، روی، سلنیوم، فسفر، منیزیم است. . مس، آهن، پتاسیم، کلسیم، سدیم و غیره

تقویت سیستم ایمنی بدن

مصرف آرد گندم می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند زیرا مغذی است و همچنین سرشار از انواع مختلف آنتی اکسیدان است. بنابراین با مصرف آرد گندم می توانید مقاومت بدن خود را در برابر انواع بیماری ها و عفونت ها افزایش دهید.

بهبود سلامت قلب و عروق

مطالعات نشان می دهد که جوانه گندم می تواند برای سلامت قلب و عروق مفید باشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و حمله قلبی را کاهش دهد. مصرف آرد گندم می تواند کلسترول بد (LDL) خون را کاهش دهد و به دلیل غنی بودن از اسیدهای چرب امگا 3، به بهبود سلامت رگ های خونی، کاهش خطر انسداد شریان ها و به طور کلی بهبود خون رسانی به انواع مختلف کمک می کند. اندام ها. بهبود قطعات

کمک به افزایش عملکرد ورزشی

پودر جوانه گندم یک گزینه جذاب برای ورزشکارانی است که به دنبال گنجاندن یک غذای غنی از انرژی، مغذی و در عین حال سالم در رژیم غذایی خود هستند. در واقع آرد گندم سرشار از پروتئین و مواد معدنی مختلف مانند سلنیوم، سدیم، پتاسیم و … است که علاوه بر کمک به افزایش استقامت ورزشکاران می تواند به روند عضله سازی نیز کمک کند.

ابتدا از پیری زودرس جلوگیری کنید

برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف آرد گندم ممکن است از پیری زودرس جلوگیری کند. زیرا آرد گندم فواید زیادی برای سلامت پوست و مو و همچنین بهبود سلامت و عملکرد مغز دارد. در عین حال روش استفاده از جوانه گندم برای چربی صورت با ماست یا شیر یا در سوپ های مختلف نیز مطرح می شود.

خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید

آرد گندم به دلیل محتوای اسید فولیک بالا می تواند خطر ابتلا به دیابت را برای افرادی که مستعد ابتلا به این بیماری هستند کاهش دهد. زیرا اسید فولیک با اثرات مضر ماده ای به نام هموسیستئین در بدن مقابله می کند و در نتیجه از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند.

همچنین مطالعاتی در مورد مفید بودن آرد گندم برای بیماران دیابتی وجود دارد. با این حال، برای اثبات این موضوع به زمان و تحقیقات بیشتری نیاز است.

دکمه بازگشت به بالا