۸ پسر شگفت‌انگیز فوتبال ایران

8 بازیکن جوان در فصل جاری لیگ برتر ایران توانسته اند خود را معرفی کنند و در تیم های ملی و تیم های لیگ برتری حضور دارند.

به گزارش شیمیشی، پس از گذشت 20 هفته از لیگ برتر ایران، تعدادی از فوتبالیست های جوان لیگ برتر ایران توانستند توانایی های خود را در فوتبال ایران به نمایش بگذارند. فوتبال ایران در سال های اخیر تولید چندانی نداشته و این را می توان از نبود بازیکنان جوان آینده دار در تیم ملی برای جام جهانی دریافت. در این رقابت ها جوان ترین بازیکن تیم ملی 24 سال سن داشت و خبری از بازیکن کمتر از 20 سال در تیم ملی نبود.

کی روش در روزهای منتهی به جام جهانی 2022 سامان فلاح را به عنوان بازیکن جوان در اردوهای تیم ملی داشت اما در نهایت حاضر شد با یک بازیکن کمتر و خط قرمز به نمایندگی از هر جوان دیگری به جام جهانی برود. بازیکن.

با خشک شدن لیگ برتر ایران و کمبود ستاره های جوان و آینده دار، چند بازیکن توانسته اند برای خود نامی دست و پا کنند و از این پس روی آینده خود حساب کنند. البته این رشد از امسال شروع نشد اما حالا به اوج خود رسیده است و نشان می دهد که چقدر بازیکنان آینده دار لیگ برتر ایران وجود دارد.

یاسین سلمانی، سامان فلاح، محمدحسین اسلامی، محمدامین حزباوی، غلامرضا طیت ایمانی، میلاد کر، محمدرضا خالدآبادی و محمد عمری هشت بازیکنی هستند که می توانند در مورد آینده این بازیکنان در لیگ برتر ایران و احتمال بازی در لیگ برتر صحبت کنند. لیگ برتر ایران حساب کنید فوتبال اروپا

سامان فلاح – 21 ساله – پیکان

سامان فلاح بدشانس بود که با تیم ملی به جام جهانی نرفت. کارلوس کی روش قبل از جام جهانی این بازیکن جوان را در تمام اردوهای تیمش داشت و همه فکر می کردند شاید او به عنوان بازیکن بیست و ششم به جام جهانی راه پیدا کند. اما سامان فلاح در 21 سالگی به عنوان بازیکنی با کیفیت ظاهر شد و کاپیتانی پیکان را برعهده گرفت. گفتنی است فلاح در خشکسالی فوتبال ایران که نتوانسته مدافعی با کیفیت ارائه دهد چقدر پیشرفت خواهد کرد.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

محمد حسین اسلامی – 21 ساله – ذوب آهن

بازیکن جوان ذوب آهن تک گل شاگردان تارتار را در دربی اصفهان به ثمر رساند و قول می دهد بازیکن آینده دار فوتبال ایران باشد. او سابقه بازی در تیم ملی جوانان و امید را نیز در کارنامه دارد و با ادامه این روند رو به رشد، ممکن است در سال های آینده به تیم بزرگ تری برود و شانس خود را در اروپا امتحان کند. البته همه این اهداف به ادامه رشد او در این فصل بستگی دارد.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

یاسین سلمانی – 20 ساله – سپاهان

اگر یاسین سلمانی در ابتدای فصل می درخشید قطعا الان در تیم ملی حضور داشت اما به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد و در سپاهان فرود آمد، اردوهای تیم ملی را از دست داد. کاپیتان 20 ساله تیم های ملی امید و سپاهان در حال حاضر جزو ستارگان اصلی سپاهان نیست اما در تیم ملی بزرگسالان هم بازی کرده و به توانایی های این بازیکن هجومی اهمیت زیادی داده می شود. اگرچه عملکرد او در چند ماه اخیر چندان خوب نبوده است.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

محمد امین حزباوی – 19 – فولاد خوزستان

حزباوی چند روز پیش با فولاد در آسیا حضور داشت و در دو بازی مقابل هلال و فیصلی عملکرد خوبی داشت. این بازیکن بلندقد که در پست مدافع و هافبک دفاعی بازی می کند جای بازیکنان حرفه ای فولاد را پر می کند و در تیم ملی جوانان و امید حضور دارد. حزباوی به عنوان یک جوان 19 ساله در صورت ادامه این روند آینده خوبی در پیش دارد.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

غلامرضا ثابت ایمانی – 22 ساله – پیکان

پیکان از دیرباز به عنوان یک تیم سازنده در ایران شناخته می شود و بازیکنان جوان و آینده دار دارد. امسال غیر از سامان فلاح که به تیم ملی رسیده است، غلامرضا ثابت ایمانی نیز به لیگ برتر معرفی شده است. ثابت ایمانی در پیکان در پست هافبک دفاعی خوش درخشیده است و با ادامه این روند شاید به عنوان یک هافبک دفاعی جوان خود را ستاره آینده دار فوتبال ایران نشان دهد. به خصوص که در سال های اخیر یک بازیکن جوان با این سن نمی توانست در فوتبال ایران بدرخشد.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

میلاد کر – 19 ساله – تراکتور

مدافع جوان تراکتورسازی سال گذشته در آلومینیوم اراک راهی لیگ برتر شد. او پس از یک فصل موفق در آلومینیوم قرارداد خوبی با تراکتور بست و آرام آرام اعتماد پاکو خامز را در این تیم جلب کرد و در خط اصلی تراکتور به میدان رفت. کر با وجود سن کم در تیم ملی جوانان و امید بازی می کند و این روزها به همراه تیم ملی جوانان و سامد مرفاوی راهی ازبکستان شد و با تیم جوانان ایران سهمیه جام جهانی را کسب کرد.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

محمدرضا خالدآبادی – 21 ساله – مداح

پس از جام جهانی تغییراتی در دروازه تیم هواداران به وجود آمد و ساکت الهامی جایگزین فراهانی باتجربه دروازه بان جوان تیمش شد. خالدآبادی که در چند هفته اخیر در موفقیت هوادر نقش داشت، در دیدار مقابل پرسپولیس به خوبی گل هوادر را به ثمر رساند و از این بازی به فوتبال ایران معرفی شد. البته این دروازه بان جوان و آینده دار برای موفقیت در لیگ برتر راه زیادی در پیش دارد؛ به ویژه سه دروازه بان بزرگ تیم ملی در لیگ برتر ایران فعالیت می کنند. با این حال نمی توان به راحتی از درخشش این دروازه بان 21 ساله گذشت.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

محمد عمری – 22 ساله – پیرسپولیس

بازیکن جوان پرسپولیس امسال در اوج فوتبال خود قرار دارد و در بازی با سپاهان توانست با دویدن، حرکت دادن توپ و پرس روی حریف نقش مهمی در پیروزی مقابل لیدر لیگ برتر ایفا کند. سمت. و حفاظت عمری که سال گذشته و از نیم فصل به تیم اصلی امید پرسپولیس پیوست، با وجود حضور ستارگان زیاد در پرسپولیس توانست خودش را ثابت کند. عومری در غیاب لوکادیا به مهره اصلی پرسپولیس تبدیل شده و حالا بازیکنان سرشناس این تیم باید با این بازیکن جوان و با انگیزه رقابت کنند. عمری اگرچه خیلی دیر شروع به بازی در لیگ برتر کرد اما در صورت ادامه این روند مطمئنا در آینده به موفقیت های بیشتری دست خواهد یافت.

8 بازیکن شگفت انگیز فوتبال ایران

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا