یکطرفه شدن چالوس و محور فشم در روز جمعه/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فارک از ممنوعیت و ممنوعیت تردد در جاده های کشور در پایان هفته خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با شیمیشی وی در خصوص محدودیت های سفر کشور در پایان هفته گفت: ممنوعیت سفر از بعدازظهر روز چهارشنبه سوم تیرماه آغاز شده و تا صبح روز شنبه 15 تیرماه ادامه دارد. در این راستا از ساعت 12 ظهر تا 6 صبح روز شنبه 15 مردادماه تردد موتورسیکلت در محورهای کراچ – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. بدیهی است تردد موتورسیکلت های پلیس و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

وی همچنین درباره موانع ترافیکی پیش بینی شده برای محور چالوس گفت: تردد هر نوع تریلر، کامیون و کامیون در این محور همچنان ممنوع است. همچنین روز جمعه 14 مرداد ماه این محور برای کاهش بار ترافیکی برگشت از شمال کشور در یک جهت مسدود و از ساعت 15 ممنوعیت تردد در این محور اعمال می شود. مسیر تهران – شمال به سمت چالوس می رود. پس از آن از ساعت 16 ممنوعیت تردد از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به چالوس اعلام می شود. با کاهش ترافیک در این مدت، جاده چالوس از ساعت 18 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه می شود و این وضعیت تا ساعت 24 همان روز ادامه دارد.

شیرانی با بیان اینکه در صورت کم بودن حجم تردد، تکمیل طرح یک طرفه زودتر از زمان اعلام شده اجرا می شود، گفت: تردد از جاده کرج – چالوس تا پل زنگوله برای اهالی و مردم محلی آزاد است. تردد وسایل نقلیه ای که قصد حرکت از ساعت 12:00 بعد از ظهر را دارند، از جنوب به شمال در جاده چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور فریسی درباره تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده برای خیابان هراز نیز اظهار داشت: تردد در این محور تاکنون ممنوع است. همچنین با وجود اینکه تصمیم قطعی برای یکسان سازی این محور گرفته نشده است، اما در صورت افزایش حجم تردد و با اراده پلیس، تردد یک طرفه در روز جمعه ۱۴ مردادماه به صورت موقت ممنوع می شود. از پلور به پلیس راه لاریجان و بالعکس.

به گفته وی، امروز چهارشنبه 12 مردادماه از ساعت 12 الی 12 امروز چهارشنبه 12 مردادماه تردد کلیه کامیون ها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و خطرناک ممنوع است. از ساعت 06:00 صبح ورود کلیه کامیون ها و کامیون ها از ساعت 00:00 صبح تا ساعت 24:00 ممنوع است. 00 روز پنجشنبه و جمعه 4 و 5 مرداد.

شیرانی درباره محور فشم نیز گفت: از ساعت 17 الی 20 روز جمعه 14 مردادماه از انتهای پل حاجی آباد یا پیچ کیلیکان (ابتدای پیچ آریانا) تا خروجی فشم ممنوعیت تردد انجام می شود. اجرا شود.

رئیس مرکز ارتباطات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. شرایط اجازه می دهد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا