یاد و خاطره شهدای خدمت در بیش از ۵۰۰ مسجد پایتخت گرامی داشته شد

مراسم تجلیل از شهدای حادثه سقوط بالگرد که رئیس جمهور و تیم همراهش در آن حضور داشتند در بیش از 500 مسجد تهران برگزار شد.

به گزارش شیمیشی، حجت الاسلام والمسلمین علی کیشوری نژاد با تسلیت شهادت رئیس جمهور گفت: آیت الله رئیسی یکی از مشهورترین روسای جمهور کشور بود که در طول خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با اشاره به اینکه پس از فرود بالگرد ریاست جمهوری، مراسم ترحیم با حضور پرشور مردم در تهران برگزار شد، گفت: در مسیر ترحیم غرفه های فرهنگی و خدماتی بسیاری با حضور مردم افتتاح شد. مردم. تلاش فعالان پروژه آرمان

سرپرست پروژه شهید آرمان همچنین گفت: همچنین مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در قبر مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

وی همچنین گفت: بلافاصله پس از این مراسم یاد و خاطره شهدای خدمت در سطح مساجد ارامنه در دستور کار قرار گرفت.

کیشوری نژاد با بیان اینکه روابط منطقه ای نیز برای برگزاری این مراسم فراخوانده شد، گفت: با تلاش روابط منطقه و مربیان پروژه آرمان مراسم تجلیل از شهدای خدمت در سال 500 تاکنون برگزار شده است. مساجد مناطق ۲۲ گانه تهران.

وی به استقبال مثبت و بالای مردم استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قرائت قرآن و فاتحه، تعزیه، سخنرانی و پذیرایی از برنامه های اصلی این مراسم بود.

سرپرست پروژه شهید آرمان با بیان اینکه سرپرست شهدا در حین خدمت به مردم دچار حادثه شد، اظهار داشت: باید از توان برگزاری مراسم ترحیم جهاد در تبیین خدمات دولت سیزدهم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: با تعریف اقداماتی که انجام می شود، احتمال حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزایش می یابد.

به گزارش مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، کیشوری نژاد در پایان یادآور شد: از مردم نیز تقاضا داریم در انتخابات پیش رو بهترین گزینه را انتخاب کرده و زمینه را برای ادامه خدمت به رئیس جمهور فقید فراهم کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا