گل‌محمدی دچار سوء‌تفاهم شده بود/ فوتبال ایران دست چند دلال است! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر ، در نیمه نهایی جام حذفی به استقلال باخت و نتوانست به فینال برسد. با این وجود سرخپوشان برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا که در قطر برگزار می شود راهی قطر شده اند.

مهدی رسول پناه در تشریح آخرین وضعیت این تیم و پرونده ادعاهای برانکو گفت: این نیز نگرانی ماست. یک ماه پیش من اعلام کردم که طی چند روز آینده مطالبات را پرداخت خواهیم کرد. با این حال ، با شرایط پیش آمده و خواسته های بازیکنان ، این مسئله به یک نگرانی مهم برای ما تبدیل شد. یا باید به برانکو پول می دادیم یا قرارداد بازیکنان را تمدید می کردیم. هیئت مدیره تصمیم گرفت با توجه به شرایط موجود روی تقویت تیم تمرکز کند.

وی ادامه داد: ما پرونده دستیاران برانکو را مختومه کردیم و 30 درصد مطالبات برانکو را پرداخت کردیم. او مربی بزرگ و تأثیرگذاری بود و ما باید مطالبات او را به موقع پرداخت کنیم. ما تمام وقت خود را صرف این پرداخت کردیم اما به مشکل بر خوردیم. به عنوان مثال ، ما باید برای فصل نقل و انتقالات هزینه می کردیم و مجوز حرفه ای می گرفتیم ، اما برای از بین بردن این موانع باید هزینه می کردیم.

رسول پناه در ادامه خاطر نشان كرد: از برانكو مهلت خواستيم اما او نپذيرفت. ما به دنبال منابع مالی جدیدی بودیم که آماده باشند اما در دسترس ما نیستند و احتمالاً یک یا دو هفته طول می کشد تا با آنها تسویه حساب کنیم. ما دو روز را آماده کردیم تا 20 روز به ما فرصت دهیم ، اما او هنوز اطلاعات رسمی به ما نداده است. شاید قبول کند. اگر او نپذیرد ، ما نقل و انتقالات را انجام داده ایم و مشکلی برای باشگاه پیش نخواهد آمد. ممکن است در مدت یک هفته بتوانیم این مبلغ را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد بشار رسن نیز گفت: وی برای تمدید قرارداد درخواست فسخ فصول قبل را داده بود و ما مجبور شدیم برای حفظ این بازیکن مطالبه کنیم. اگر این کار را نمی کردیم ، مشخص بود که چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهدی رسول پناه بار دیگر تأکید کرد که منابع مالی برای پرداخت مطالبات باشگاه در اختیار برانکو قرار گرفته و این پول به زودی پرداخت خواهد شد.

وی در مورد نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: سعی کردیم بهترین بازیکنان را به پرسپولیس بیاوریم که هر کدام بهترین بازیکن تیم خود بودند.

رسول پناه درباره جدایی مهدی ترابی نیز گفت: مهدی پسری با تقوی و بسیار با اخلاق بود و تصمیم گرفت به قطر برود و باید از زحمات وی تشکر کنیم. پیشنهاد او از قطر به دلیل نوسانات ارز و قیمت های فعلی بسیار چشمگیر بود و مهدی تصمیم گرفت به قطر برود. سعی می کنیم امثال مهدی ترابی را برای پرسپولیس بسازیم. پرسپولیس به یک ستاره اعتماد نمی کند. با شناختی که از کادر فنی و سرمربی تیم دارم ، شک ندارم که پدیده های جدیدی به تیم اضافه می شود.

وی در مورد برکناری یحیی گل محمدی از این باشگاه گفت: این سوerstand تفاهمی بود که بوجود آمده بود. مشکل حل شد. یحیی یکی از بهترین مربیان ایران است اما او از فشار وارد شده به او انتقاد کرد.

رسول پناه درباره جدایی علی علیپور نیز گفت: علی پسر پرسپولیس است. او برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشیده است. من از او تشکر می کنم و اعلام می کنم که او همیشه در باشگاه پرسپولیس به روی این بازیکن باز است. ما نام او را برای لیگ قهرمانان آسیا رد کردیم. در گفتگویی که با وکیل وی داشتیم ، وی گفت که نظر علیپور این است که اصلاً بحث پول نیست و او می خواهد به اروپا برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد میلیاردی که به بازیکنان جدید پرداخت شده گفت: ما سقف بازیکنان جدید را نسبت به فصل قبل رعایت کرده ایم و حتی کمتر از سقف بازیکنان هم داده ایم. ما یک نسخه از قرارداد 7 بازیکن را به سازمان بازرسی و وزارت ورزش ارسال خواهیم کرد تا آنها نیز از مبالغ مطلع شوند.

مهدی رسول پناه در پایان گفت: متاسفانه فوتبال ایران در دست چند دلال است و با ایجاد رقابت کاذب قراردادها را افزایش می دهند و قیمت ها را افزایش می دهند. شما نمی دانید این دلالان در فوتبال ایران چه می کنند. ما به آنها زمینه ندادیم اما از این نظر تحت فشار زیادی بودیم. من آماده انتشار قراردادهای این فصل و فصل قبل هستم تا هواداران از این قراردادها مطلع شوند.

دکمه بازگشت به بالا