ورزشی

گل‌محمدی: برنامه تیم ملی کار ما را سخت‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری شیمیشی ، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس امروز در کنار تمرینات این تیم امروز گفت: “وضعیت تمرینات بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارد و آنها روز به روز بهتر می شوند.” آنها بسیار با انگیزه هستند و از نظر بدنی در شرایط خوبی هستند. ما فقط به بازیهای تدارکاتی بیشتری نیاز داریم و با توجه به اینکه لیگ برتر شروع نمی شود ، مشکل ما این است که لیگ شروع نمی شود. هم استقلال تاجیکستان و هم تیم فوتبال الهلال از دل این رقابت ها بیرون می آیند. ما یک بازی دوستانه با پیکان داشتیم و جمعه با شهرداری آستارا و 16 آنلاین با سپاهان بازی می کنیم. برنامه ما این بود که با آمادگی کامل به هلال برویم.

وی ادامه داد: متأسفانه در تمرینات تیم ملی کشورمان تداخلی وجود دارد و کار را سخت می کند زیرا 4 روز پس از بازی با کره جنوبی باید با الهلال روبرو شویم. بازیکن برای ایجاد هماهنگی بیشتر باید تمرینات شفابخش و تاکتیکی داشته باشد. ما باید سعی کنیم مشکلات را کاهش دهیم.

وی درباره مصدومیت تیمش گفت: علی شجاعی در امان نیست و فکر می کنم امکان دیدار کامیابی نیا و مهدی مهدی خانی با هلال وجود ندارد.

گل محمدی در مورد بازی با سپاهان گفت: مقایسه یک بازی دوستانه آسان نیست و ما باید شرایط و ضوابط سایر تیم ها را ارزیابی کنیم و همه اینها به ما کمک می کند تا یک بازی دوستانه را آماده کنیم. آنها تیم ملی من نیستند ، اما فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود. ما باید از آنها تشکر کنیم که برای انجام این بازی با ما همکاری کردند ، زیرا این آزمایش خوبی برای ما خواهد بود ، زیرا به دلیل معلولیت ، سربازان نتوانستند این مشکل را بپذیرند ، اما من از محرم نویدکیا متشکرم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حمایتی که از این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا انجام داد ، گفت: متأسفانه مشکلاتی وجود دارد و ما تلاش می کنیم کار خود را انجام دهیم و اولویت ما تیم پرسپولیس است. ما کار کردیم و سعی کردیم روی کارمان تمرکز کنیم ، اما مشکلات مالی و اداری ، کمبود کارگزار ، بستن پنجره ها و مشکلات دیگر وجود دارد و صدری تنهاست و ما باید متوقف شویم و به آنها کمک کنیم. وی وعده داد که بخشی از خواسته های بازیکنان فردا برآورده می شود تا بازیکنان با انگیزه کافی وارد مسابقات شوند. امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای باشگاه اتخاذ می شود بتواند به پرسپولیس کمک کند و مشکلات را حل کند ، زیرا این مشکلات در حال حل شدن هستند و افراد مناسب باید وارد باشگاه شوند.

وی ادامه داد: صحبت در هیئت مدیره و افرادی که می خواهند انتخاب شوند در محدوده من نیست. توجه من به تیم و بازیکنان باشد. معتمدان و مسئولان باشگاه از وضعیت باشگاه آگاه هستند و می توانند خوب عمل کنند. انتخاب. کمک به پرسپولیس. ما روی کار خود تمرکز می کنیم و اگر بخواهیم به مشکلات دیگر خدمت کنیم ، از هدف اصلی خود دور می شویم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا