گسترش واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است

جلسه کارگروه روسای کمیته های ویژه کرونا عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش شیمیشی، محمد مکسبر در این نشست با توجه به گزارش های کاهش مراجعات و بیمارستان ها به دلیل بیماری های عروق ویروس کرونا، اقدامات انجام شده برای مدیریت بیماری های عروق ویروس کرونا در ششمین پیک را ارزیابی کرد و گفت: : یکی از دلایل مدیریت بیماری عروق ویروس کرونا قلب وضعیت فعلی و افزایش مقاومت مردمی، گسترش واکسیناسیون است که در ماه های اخیر به خوبی و به سرعت انجام شده است. با این حال، نظارت بر این بیماری باید ادامه یابد و تاییدیه های سازمان ملی کرونا به دقت دنبال شود.

در این دیدار رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هلال احمر نیز حضور داشتند.

دکتر.

در ادامه این جلسه گزارشی از اعمال ممنوعیت های امیکرون مطابق با شرایط و ضوابط واکسیناسیون و مدیریت منطقی بیماری های سرخ شهر ارائه و در خصوص خروج و ورود مسافران از مرزهای کشور در زمان مقتضی توضیحاتی ارائه شد. جشنواره نوروز.

مدیرکل دفتر پزشکی و فراگیر وزارت بهداشت نیز گزارشی از تشکیل گروه ویژه کرونا در این دفتر ارائه کرد و 72 بازدید از چهار گوشه کشور برای تبدیل آن به پروژه تحقیقاتی داشت. مندی به پزشکی ایران برای مقابله با ویروس نوزدهم در موج ششم توجه کرد که در این مقطع حساس بیماری می توانست در روند بهبود وضعیت بیماران عملکرد بهتری داشته باشد.

در ادامه این جلسه پیشنهادهایی برای برگزاری صدمین جلسه مجمع عمومی کرونا ارائه شد و مقرر شد این پیشنهادات برای تصمیم گیری نهایی در جلسه مجمع عمومی کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا