کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی

توسط وزارت اقتصاد و دارایی و شورای اسلامی.

کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانکداری و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی

وزارت اقتصاد و دارایی، کمیسیون اقتصادی مجلس، فراکسیون راهبردی شورای اسلامی با همکاری چند نهاد دیگر دومین همایش ملی تحول دیجیتال، بانکداری و بیمه را با رویکرد هوش مصنوعی برگزار می کنند. -دسامبر

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و علم خبرگزاری آنا و علم و فناوری، زمانی که قطاری از ایستگاه خارج می شود و شروع به حرکت می کند، تا ایستگاه بعدی متوقف نمی شود. می توانید به قطار در حال حرکت سنگ پرتاب کنید یا چوبی را جلوی آن بگذارید، اما هیچ یک از این موارد قطار را متوقف نمی کند، فقط یک لحظه سرعت آن را کم کنید. راه درست این است که قطار و مسیر آن را بشناسید تا از رها شدن آن جلوگیری کنید. در این زمینه می توان گفت که قطار هوش مصنوعی با سرعت زیادی شروع به حرکت کرده است و مردم دیگر نمی توانند با آن مقابله کنند.

راه منطقی در چنین شرایطی این است که پدیده را به عنوان موقعیتی بشناسیم که در آن هم فرصت و هم تهدید وجود دارد.

در این راستا وزارت اقتصاد و دارایی، کمیسیون اقتصادی مجلس، فراکسیون راهبردی شورای اسلامی با همکاری چند نهاد دیگر در تلاش هستند تا بسترسازی کنند. دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانکداری و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی برگرد.

دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانکداری و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی

با توجه به اعلام گام دوم انقلاب، انتظار می رود سیستم های بانکی و بیمه ای کشور به سمت تحول دیجیتال، مدیریت دیجیتال، آینده پژوهی و استفاده از هوش مصنوعی حرکت کنند. در این کنفرانس به سرعت رشد پلتفرم های دیجیتال، تغییرات اساسی دیجیتال و در دسترس بودن و عملکرد هوش مصنوعی در جهان و نقش آن در بانکداری و بیمه پرداخته می شود.

مهمترین موضوعات کنفرانس می تواند باشد

تحول دیجیتال و نقشه راه نظام بانکی و بیمه در ایران
نقش سیستم بانکی و بیمه در مدیریت دیجیتال
قدرت سیستم بانکی و بیمه ای کشور در اکوسیستم دیجیتال
آینده پژوهی نظام بانکی و بیمه ای کشور در مواجهه با هوش مصنوعی

محققان، اساتید دانشگاه و کلیه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند آدرس خیابان بازدید کنید

دکمه بازگشت به بالا